דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן הנסיעה מ-JFK לקורנינג?

כמה זמן הנסיעה מ-JFK לקורנינג?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מ-JFK לקורנינג?

כמה זמן הנסיעה מ-JFK לקורנינג?

נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי (JFK) לקורנינג, ניו יורק, היא נסיעה של כ-5 שעות ו-30 דקות. המסלול משתרע על מרחק של כ-300 קילומטרים, והמסלול הטוב ביותר הוא דרך תחנת ניו יורק. הנסיעה מ-JFK לקורנינג היא נסיעה ציורית, ולוקחת אותך דרך הגבעות המתגלגלות של מדינת ניו יורק בצפון מדינת ניו יורק. בדרך תעברו דרך העיירות ניובורג, קינגסטון ובינגהמטון, כמו גם אזור אגמי האצבעות.

המסלול מ-JFK לקורנינג

המסלול מ-JFK לקורנינג פשוט יחסית. משדה התעופה, תיסעו על הכביש המהיר ואן וויק לכביש המהיר של לונג איילנד, ואז תלכו צפונה על הכביש המהיר של מדינת ניו יורק. תוכלו לקחת את ה-Thruway עד לקורנינג, ולעבור דרך העיירות ניובורג, קינגסטון ובינגהמטון לאורך הדרך.

עוצרים בדרך

יש הרבה מקומות לעצור בדרך מ-JFK לקורנינג. אם אתם מחפשים מקום למתוח את הרגליים, תוכלו לקחת הפסקה בניובורג, קינגסטון או בינגהמטון. אם אתם מחפשים מקום לאכול בו, יש שפע של מסעדות ובתי קפה בכל אחת מהעיירות הללו. תוכלו גם לעצור באזור אגמי האצבעות כדי ליהנות מכמה מהיינות והבירות המקומיים של האזור.

דברים לעשות בקורנינג

ברגע שאתה מגיע לקורנינג, יש הרבה דברים לעשות. בעיר נמצא מוזיאון הזכוכית קורנינג, שהוא מקום מצוין ללמוד על ההיסטוריה של ייצור הזכוכית. אתה יכול גם לבקר במוזיאון רוקוול, הכולל מגוון רחב של אמנות וחפצים מהמערב האמריקאי. אם אתם מחפשים פעילויות חוצות, קורנינג היא ביתם של מספר פארקים ושבילים. תוכלו לצאת לטיול רגלי ביער הלאומי של אגמי האצבעות, או לצאת לשיט קיאקים על נהר צ'מונג.

השוואה מהירה

מ ל מֶרְחָק זְמַן
שדה התעופה JFK קורנינג, ניו יורק 300 מייל 5 שעות, 30 דקות

לסיכום, הנסיעה מ-JFK לקורנינג היא נסיעה ציורית שלוקחת אותך דרך הגבעות המתגלגלות של מדינת ניו יורק בצפון מדינת ניו יורק. המסלול משתרע על מרחק של כ-300 קילומטרים, והמסלול הטוב ביותר הוא דרך תחנת ניו יורק. הנסיעה אורכת כ-5 שעות ו-30 דקות, ויש הרבה מקומות לעצור בדרך.

שאלות ותשובות

ש: מהו המסלול הטוב ביותר לקחת מ-JFK לקורנינג?

ת: הדרך הטובה ביותר לקחת מ-JFK לקורנינג היא דרך תרוווי של מדינת ניו יורק. מסלול זה לוקח אותך דרך העיירות ניובורג, קינגסטון ובינגהמטון, כמו גם אזור אגמי האצבעות.

ש: האם יש מקומות לעצור בדרך?

ת: כן, יש הרבה מקומות לעצור בדרך מ-JFK לקורנינג. אתה יכול לקחת הפסקה בניובורג, קינגסטון או בינגהמטון, או שאתה יכול לעצור באזור אגמי האצבעות כדי ליהנות מכמה מהיינות והבירות המקומיות של האזור.

ש: מה יש דברים לעשות בקורנינג?

ת: ברגע שאתה מגיע לקורנינג, יש הרבה דברים לעשות. אתה יכול לבקר במוזיאון קורנינג לזכוכית כדי ללמוד על ההיסטוריה של ייצור הזכוכית, או שאתה יכול לבקר במוזיאון רוקוול כדי לראות מגוון רחב של אמנות וחפצים מהמערב האמריקאי. תוכלו גם לצאת לטיול רגלי ביער הלאומי של אגמי האצבעות, או לצאת לשיט קיאקים על נהר צ'מונג. לסיכום, הנסיעה מ-JFK לקורנינג היא נסיעה נופית שלוקחת אותך דרך הגבעות המתגלגלות של מדינת ניו יורק בצפון מדינת ניו יורק. המסלול משתרע על מרחק של כ-300 קילומטרים, והמסלול הטוב ביותר הוא דרך תחנת ניו יורק. הנסיעה אורכת כ-5 שעות ו-30 דקות, ויש הרבה מקומות לעצור בדרך. לאחר הגעתכם לקורנינג, יש הרבה דברים לעשות, מביקור במוזיאונים וכלה בטיולים ביער הלאומי של אגמי האצבעות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן