דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מתל אביב לנצרת עילית?

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לנצרת עילית?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מתל אביב לנצרת עילית?

סקירה של הנסיעה מתל אביב לנצרת עילית

הנסיעה מתל אביב לנצרת עילית היא קצרה יחסית, אורכת קצת יותר משעה בהתאם לתנועה. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהאזורים היפים בישראל, לרבות עיר החוף נתניה והרי הגליל המתגלגלים. בדרך תעברו בכמה מהאתרים האייקוניים בארץ, ביניהם הכנרת והר המנוחות.

מרחק וזמן

המרחק הכולל מתל אביב לנצרת עילית הוא כ-57 קילומטרים (35 מייל). בהתאם לתנועה, הנסיעה אמורה להימשך בין שעה לשעתיים.

מַסלוּל

המסלול הישיר ביותר מתל אביב לנצרת עילית הוא דרך כביש 2, העובר לאורך חופי הים התיכון. מתל אביב תצאו צפונה לכיוון נתניה ואז המשיכו לכנרת. משם תעלו על כביש 65 צפונה עד נצרת עילית.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מתל אביב לנצרת עילית היא נסיעה נופית, ולוקחת אותך דרך כמה מהאזורים היפים ביותר של ישראל. בדרך תעברו בעיר החוף נתניה, גבעות הגליל והכנרת. תעברו גם דרך כמה מהאתרים האיקוניים ביותר של המדינה, כולל הר המנוחות וכנסיית ריבוי הלחם והדגים.

דברים לעשות לאורך הדרך

אם יש לך זמן, יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך. בנתניה תוכלו לחקור את החופים והטיילת של העיר, או לבקר באתר הארכיאולוגי הסמוך אפולוניה. בגליל תוכלו לשוט בסירה בכנרת, או לבקר בהר המנוחות הסמוך. ובנצרת עילית תוכלו לחקור את הכנסיות והאתרים הקדושים הרבים של העיר.

דעה אישית

הנסיעה מתל אביב לנצרת עילית היא דרך מצוינת לחקור כמה מהחלקים היפים ביותר של ישראל. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהאתרים האייקוניים ביותר במדינה, ויש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך. בין אם אתם מחפשים טיול יום או טיול ארוך יותר, זו דרך מצוינת לחוות את יופיה של ישראל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן