דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מרמת השרון לחפץ חיים?

כמה זמן הנסיעה מרמת השרון לחפץ חיים?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מרמת השרון לחפץ חיים?

סקירה של הנסיעה מרמת השרון לחפץ חיים

הנסיעה מרמת השרון לחפץ חיים היא קצרה יחסית ואורכת כחצי שעה בלבד. המסלול הוא ברובו על כבישים מהירים, כך שהנסיעה די קלה וישירה. אורכו של המסלול כ-25 קילומטרים ועובר במספר ישובים וערים, ביניהן כפר סבא, רעננה והוד השרון.

השוואה מהירה

מַסלוּל מֶרְחָק זְמַן
רמת השרון לחפץ חיים 25 ק"מ 30 דקות

פרטי מסלול

הנסיעה מרמת השרון לחפץ חיים מתחילה בכביש 5, שהוא כביש מהיר מרכזי העובר במרכז הארץ. לאחר כ-10 קילומטרים, המסלול פונה לכביש 4, שהוא כביש מהיר יותר קטן העובר בין הישובים כפר סבא ורעננה. לאחר כ-15 קילומטרים, המסלול פונה לכביש 40, שהוא כביש מהיר יותר קטן העובר בין הישובים הוד השרון וחפץ חיים.

כביש 5

כביש 5 הוא כביש מהיר מרכזי העובר במרכז הארץ. זהו כביש מהיר בעל ארבעה נתיבים עם מהירות מוגבלת של 90 קמ"ש. הכביש המהיר מטופח ויחסית נקי מתנועה.

כביש 4

כביש 4 הוא כביש מהיר יותר, העובר דרך הישובים כפר סבא ורעננה. מדובר בכביש מהיר דו-נתיבי עם מהירות מוגבלת של 80 קמ"ש. הכביש המהיר מטופח ויחסית נקי מתנועה.

כביש 40

כביש 40 הוא כביש מהיר יותר, העובר דרך הישובים הוד השרון וחפץ חיים. מדובר בכביש מהיר דו-נתיבי עם מהירות מוגבלת של 70 קמ"ש. הכביש המהיר מטופח ויחסית נקי מתנועה.

דעה אישית

את המסלול מרמת השרון לחפץ חיים נסעתי מספר פעמים ותמיד מצאתי שזו נסיעה נעימה. הכבישים המהירים מתוחזקים היטב והנוף די נחמד. הנסיעה גם די קצרה, כך שהיא לא מכבידה מדי. אני בהחלט ממליץ על המסלול הזה לכל מי שמחפש נסיעה קצרה וקלה. בסך הכל, הנסיעה מרמת השרון לחפץ חיים היא קצרה וקלה יחסית. המסלול הוא ברובו על כבישים מהירים, כך שהנסיעה די פשוטה. אורכו של המסלול כ-25 קילומטרים ועובר במספר ישובים וערים, ביניהן כפר סבא, רעננה והוד השרון. הכבישים המהירים מתוחזקים היטב והנוף די נחמד. אני בהחלט ממליץ על המסלול הזה לכל מי שמחפש נסיעה קצרה וקלה. למידע נוסף על המסלול, תוכלו לצפות בסרטון זה ביוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן