דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מראשון לעפולה?

כמה זמן הנסיעה מראשון לעפולה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מראשון לעפולה?

כמה זמן הנסיעה מראשון לעפולה?

ראשון לציון ועפולה הן שתי ערים הממוקמות בצפון הארץ. המרחק ביניהם הוא כ-50 קילומטרים, והנסיעה אורכת כשעה. המסלול פשוט יחסית, והכבישים במצב טוב.

המסלול

המסלול מראשון לציון לעפולה פשוט יחסית. הנסיעה מתחילה בכביש 4, שהוא כביש מהיר מרכזי העובר מתל אביב לצפון הארץ. משם המסלול ממשיך בכביש 65, שהוא כביש מהיר יותר קטן העובר בעמק יזרעאל. הקטע האחרון של הנסיעה הוא על כביש 66, שהוא כביש קטן יותר העובר בעיר עפולה.

הנוף

הנוף לאורך המסלול מראשון לציון לעפולה יפה למדי. המסע לוקח אותך דרך עמק יזרעאל, הידוע בגבעות הירוקות והשדות המתגלגלים. בדרך תעברו גם בכמה עיירות וכפרים קטנים המעניקים לכם הצצה לחיים הכפריים בישראל.

התנועה

התנועה לאורך המסלול מראשון לציון לעפולה בדרך כלל דלה. בשעות השיא עלול להיות עומס מסוים, אבל זה בדרך כלל לא נורא. הכבישים במצב טוב, והנסיעה בדרך כלל חלקה למדי.

השוואה מהירה

עִיר מרחק (ק"מ) זמן נסיעה (שעה)
ראשון לציון 50 1
עפולה 50 1

לסיכום, הנסיעה מראשון לציון לעפולה קצרה ופשוטה יחסית. המסלול לוקח אותך דרך נוף יפהפה, והתנועה בדרך כלל דלה. הנסיעה אורכת כשעה, והכבישים במצב טוב.

שאלות ותשובות

ש: מהי המהירות המותרת במסלול?

ת: המהירות המותרת במסלול היא בדרך כלל 80 קמ"ש (50 מייל לשעה). עם זאת, ייתכנו חלקים מסוימים עם הגבלת מהירות נמוכה יותר, ולכן חשוב לשים לב לשילוט.

ש: האם יש אגרה על המסלול?

ת: לא, אין אגרה במסלול.

ש: האם יש תחבורה ציבורית זמינה?

ת: כן, יש תחבורה ציבורית זמינה. ישנם אוטובוסים הנוסעים מראשון לציון לעפולה, והנסיעה אורכת כשעה וחצי.

ש: האם יש תחנות מנוחה לאורך המסלול?

ת: כן, יש כמה תחנות מנוחה לאורך המסלול. בתחנות המנוחה הללו יש שירותים, אוכל ושירותים נוספים. לסיכום, הנסיעה מראשל"צ לעפולה היא קצרה ופשוטה יחסית. המסלול לוקח אותך דרך נוף יפהפה, והתנועה בדרך כלל דלה. הנסיעה אורכת כשעה, והכבישים במצב טוב. אין אגרה במסלול, ויש תחבורה ציבורית זמינה. יש גם כמה תחנות מנוחה לאורך המסלול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן