דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן הנסיעה מקריית גת לגדרה?

כמה זמן הנסיעה מקריית גת לגדרה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מקריית גת לגדרה?

סקירה של הנסיעה מקרית גת לגדרה

הנסיעה מקריית גת לגדרה היא קצרה יחסית ולוקחת קצת יותר משעה. המסלול הוא בירי ישר במורד כביש 40, העובר בדרך בעיירות קרית מלאכי ולכיש. הנוף לאורך המסלול הוא ברובו חקלאי, עם גבעות מתגלגלות ושדות יבולים.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מקריית גת לגדרה היא פשוטה למדי, ללא מכשולים או עקיפות גדולות. המסלול הוא ברובו כפרי, עם מדי פעם עיירות וכפרים קטנים לאורך הדרך. הנוף הוא ברובו חקלאי, עם גבעות מתגלגלות ושדות של יבולים. הכביש ברובו דו מסלולי, עם נתיבי חולף מדי פעם. המהירות המותרת היא בדרך כלל 80 קמ"ש (50 מייל לשעה), אך יכולה להיות גבוהה יותר באזורים מסוימים. התנועה בדרך כלל קלה, אך יכולה להיות כבדה יותר בשעות העומס.

קרית גת

קריית גת היא עיר במחוז הדרום בישראל. הוא ממוקם כ-30 ק"מ (19 מייל) דרומית לאשקלון וכ-20 ק"מ (12 מייל) צפונית לבאר שבע. הוא ביתם של אוכלוסייה של למעלה מ-50,000 איש.

קריית מלאכי

קרית מלאכי היא ישוב קטן הממוקם בערך באמצע הדרך בין קריית גת לגדרה. יש בה אוכלוסייה של כ-5,000 איש.

לכיש

לכיש היא עיירה קטנה הממוקמת כ-10 ק"מ (6 מייל) מגדרה. יש בה אוכלוסייה של כ-2,000 איש.

גדרה

גדרה היא עיר במחוז המרכז בישראל. הוא ממוקם כ-30 ק"מ (19 מייל) דרומית לתל אביב וכ-20 ק"מ (12 מייל) צפונית לבאר שבע. יש בה אוכלוסייה של למעלה מ-20,000 איש. בסך הכל, הנסיעה מקריית גת לגדרה היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעה. המסלול הוא בירי ישר במורד כביש 40, העובר בדרך בעיירות קרית מלאכי ולכיש. הנוף לאורך המסלול הוא ברובו חקלאי, עם גבעות מתגלגלות ושדות יבולים. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן