דף הבית » מתי » כמה זמן הנסיעה מקייב קרופיניצקי?

כמה זמן הנסיעה מקייב קרופיניצקי?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מקייב קרופיניצקי?

סקירה כללית של ה-Drive מקייב Krupivnitskyi

קייב קרופיבניצקי היא עיר הממוקמת בחלק המרכזי של אוקראינה, כ-100 קילומטרים (62 מייל) דרומית-מערבית לעיר הבירה קייב. זהו מרכז תחבורה מרכזי, עם תחנת רכבת ושדה תעופה. העיר היא גם המרכז האדמיניסטרטיבי של המחוז Krupivnitskyi Raion. בעיר מתגוררים כ-30,000 אנשים.קייב קרופיבניצקי היא נקודת מוצא מצוינת לחקר שאר חלקי אוקראינה. הוא ממוקם קרוב לגבול עם בלארוס, ונמצא במרחק נסיעה קל מערים רבות אחרות באוקראינה. במאמר זה, נסקור כמה זמן לוקח לנסוע מקייב קרופיבניצקי לכמה מהיעדים הפופולריים ביותר באוקראינה.

זמני נסיעה מקייב קרופיניצקי

קייב

קייב היא עיר הבירה של אוקראינה, והיא ממוקמת כ-100 ק"מ (62 מייל) צפונית-מזרחית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לקייב אורכת כשעה ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

לבוב

לבוב היא עיר הממוקמת במערב אוקראינה, כ-500 קילומטרים (310 מייל) מערבית לקייב קרופיבניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי ללבוב אורכת כ-6 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

אודסה

אודסה היא עיר הממוקמת בדרום אוקראינה, כ-500 קילומטרים (310 מייל) דרומית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לאודסה אורכת כ-6 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

חרקוב

חרקוב היא עיר הממוקמת במזרח אוקראינה, כ-400 קילומטרים (250 מייל) מזרחית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לחרקוב אורכת כ-5 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

צ'רנוביץ

צ'רנוביץ היא עיר הממוקמת במערב אוקראינה, כ-300 קילומטרים (186 מייל) מערבית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לצ'רנוביץ אורכת כ-4 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

דניפרו

דניפרו היא עיר הממוקמת במרכז אוקראינה, כ-300 קילומטרים (186 מייל) דרומית מזרחית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לדניפרו אורכת כ-4 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

זמני נסיעה למדינות אחרות

קייב קרופיבניצקי היא גם נקודת מוצא מצוינת לחקר מדינות אחרות באזור. הנה כמה מהיעדים הפופולריים ביותר, וכמה זמן לוקח לנסוע מקייב קרופיניצקי לכל אחד מהם.

מינסק, בלרוס

מינסק היא עיר הבירה של בלארוס, והיא ממוקמת כ-300 קילומטרים (186 מייל) צפונית-מערבית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי למינסק אורכת כ-4 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

וורשה, פולין

ורשה היא עיר הבירה של פולין, והיא ממוקמת כ-800 ק"מ (497 מייל) צפונית-מערבית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לוורשה אורכת כ-10 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

בודפשט, הונגריה

בודפשט היא עיר הבירה של הונגריה, והיא ממוקמת כ-1,000 ק"מ (621 מייל) צפונית-מערבית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לבודפשט אורכת כ-12 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

וינה, אוסטריה

וינה היא עיר הבירה של אוסטריה, והיא ממוקמת כ-1,200 קילומטרים (746 מייל) צפונית-מערבית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לווינה אורכת כ-14 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

פראג, הרפובליקה הצ'כית

פראג היא עיר הבירה של צ'כיה, והיא ממוקמת כ-1,400 ק"מ (870 מייל) צפונית-מערבית לקייב קרופיניצקי. הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לפראג אורכת כ-16 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה.

סיכום

קייב קרופיבניצקי היא נקודת מוצא מצוינת לחקר שאר אוקראינה ומעבר לה. הוא ממוקם קרוב לגבול עם בלארוס, ונמצא במרחק נסיעה קל מערים רבות אחרות באוקראינה ובמדינות אחרות באזור. בהתאם לתנועה, הנסיעה מקייב קרופיבניצקי לערים אחרות באוקראינה יכולה להימשך בין שעה ו-30 דקות ל-6 שעות ו-30 דקות. הנסיעה למדינות אחרות באזור יכולה להימשך בין 4 שעות ו-30 דקות ל-16 שעות ו-30 דקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן