דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מפראג לבודפשט ברכב?

כמה זמן הנסיעה מפראג לבודפשט ברכב?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מפראג לבודפשט ברכב?

סקירה כללית של כביש פראג לבודפשט

הנסיעה מפראג לבודפשט היא מסלול פופולרי למטיילים המעוניינים לחקור את מרכז אירופה. הנסיעה אורכת כשבע שעות, תלוי בתנועה ובמספר העצירות שתבצעו בדרך. המסלול עובר בכמה מהנופים היפים באזור, ביניהם צ'כיה, סלובקיה והונגריה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מפראג לבודפשט היא נסיעה נופית, עם שפע של מראות לראות לאורך הדרך. תוך כדי נסיעה דרך הרפובליקה הצ'כית, תעברו דרך העיירות הציוריות ברנו ואולומוץ', כמו גם באזור קארסט המורביה המדהים. כשתעברו לסלובקיה, תתכבדו בנופים של רכס הרי הטטרה הגבוהים, כמו גם של הפארק הלאומי גן העדן הסלובקי. לבסוף, כשתיכנסו להונגריה, תעברו דרך הגבעות המתגלגלות של המישור ההונגרי הגדול, לפני שתגיעו לבודפשט.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לפרק את הנסיעה, יש הרבה מקומות לעצור בדרך. בצ'כיה, אתה יכול לחקור את העיר ההיסטורית ברנו, או לעשות מעקף לאתר המורשת העולמית של אונסק"ו, Lednice-Valtice. בסלובקיה תוכלו לקחת הפסקה בעיירה המקסימה לבוקה, או לבקר בטירת ספיס המדהימה. לבסוף, בהונגריה, תוכלו לחקור את העיר סגד, או לעשות מעקף לעיר היפה אגר.

טיפים עבור הכונן

כשנוסעים מפראג לבודפשט, חשוב לתכנן מראש. הקפידו לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני שאתם עוזבים, שכן המסלול עובר בכמה אזורים הרריים, שעלולים להיות מסוכנים במזג אוויר גרוע. חשוב גם לתכנן את העצירות מראש, מכיוון שחלק מהעיירות הקטנות יותר לאורך הדרך עשויות להיות שאין בהן הרבה שירותים. לבסוף, הקפידו להביא מפה, מכיוון שחלק מהכבישים באזור עלולים להיות קשים לניווט.

סיכום

הנסיעה מפראג לבודפשט היא נסיעה יפהפייה, ודרך מצוינת לחקור את מרכז אירופה. הנסיעה אורכת כשבע שעות, תלוי בתנועה ובמספר העצירות שתבצעו בדרך. לאורך הדרך, תתכבדו בכמה מהנופים המדהימים ביותר באזור, כמו גם שפע של מקומות לחקור. אז, אם אתם מחפשים הרפתקה, למה שלא תקחו את הדרך מפראג לבודפשט? למידע נוסף על הנסיעה בין פראג לבודפשט, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן