דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן הנסיעה מעין גדי לנאות כיכר?

כמה זמן הנסיעה מעין גדי לנאות כיכר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מעין גדי לנאות כיכר?

סיור במסע מעין גדי לנאות כיכר

הנסיעה מעין גדי לנאות כיכר היא מסע של גילוי, הלוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים והמגוונים באזור. אורכו של המסלול הוא כ-50 ק"מ ואורך כשעה וחצי. בדרך תעברו במגוון שטחים, החל מעמקים ירוקים ועד גבעות מדבר סלעיות.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מעין גדי לנאות כיכר היא נסיעה נופית, עם שפע הזדמנויות להתרשם מהנופים. ביציאה מעין גדי תעברו במדבר יהודה על הגבעות המגולגלות והשטח הסלעי. תעברו גם בעמק ים המלח, עם הנוף הייחודי המכוסה מלח. בהמשך המסלול תגיעו לבקעת הירדן על שדותיה מוריקים ומטעים. לבסוף תגיעו לשמורת טבע נאות כיכר, בה תוכלו לחקור את החי והצומח הייחודיים של האזור.

דברים לעשות לאורך הדרך

הנסיעה מעין גדי לנאות כיכר היא הזדמנות מצוינת לחקור את האזור. יש המון מקומות לעצור בדרך, ביניהם שמורת עין גדי, בקעת ים המלח ובקעת הירדן. בכל אחד מהמקומות האלה, אתה יכול לחזות בנופים המדהימים, לצאת לטיול רגלי, או פשוט להירגע וליהנות מהנוף. אם אתה מחפש משהו קצת יותר הרפתקני, אתה יכול גם לצאת לטיול ג'יפים באזור. סיורים אלה יוציאו אתכם מהמסלול השחור, ויאפשרו לכם לחקור את פניני החן הנסתרות של האזור. תוכלו גם לצאת לסיור בסירה בים המלח, או לבקר בפארק הלאומי מצדה הסמוך.

מה ניתן לראות בנאות כיכר

ברגע שתגיעו לנאות כיכר, תוכלו לחקור את החי והצומח הייחודיים של האזור. שמורת הטבע היא ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, צבועים וצבועים. אתה יכול גם לחקור את המערות הסמוכות, שבהן מתגוררים מגוון עטלפים ובעלי חיים אחרים. בשמורת הטבע יש גם מגוון של צמחים, כולל קקטוסים, פרחי בר ושיחים מדבריים. תוכלו גם לחקור את ההריסות הסמוכות, שראשונות מהתקופה הרומית.

סיכום

הנסיעה מעין גדי לנאות כיכר היא הזדמנות מצוינת לחקור את האזור ולהתבונן בנופים המדהימים. בדרך תעברו במגוון שטחים, החל מעמקים ירוקים ועד גבעות מדבר סלעיות. תוכלו גם לחקור את החי והצומח הייחודיים של האזור, ולצאת לטיול ג'יפים או סיור בסירה באזור. למידע נוסף, בדוק את YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן