דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן הנסיעה מסימפרופול ליאלטה?

כמה זמן הנסיעה מסימפרופול ליאלטה?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן הנסיעה מסימפרופול ליאלטה?

מה המרחק בין סימפרופול ליאלטה?

המרחק בין סימפרופול ליאלטה הוא כ-130 קילומטרים, או 81 מיילים. שתי הערים ממוקמות בחצי האי קרים, שנמצא באזור הים השחור באוקראינה. הנסיעה בין שתי הערים אורכת כשעתיים וחצי, תלוי בתנועה ובמסלול שנלקח. סימפרופול היא בירת הרפובליקה האוטונומית של קרים, והיא העיר הגדולה ביותר באזור. זהו מרכז תחבורה מרכזי, עם שדה תעופה בינלאומי, תחנת רכבת ותחנת אוטובוס. זה גם ביתם של מספר אוניברסיטאות, מוזיאונים ואטרקציות תרבותיות אחרות. יאלטה היא עיירת נופש השוכנת בחוף הדרומי של חצי האי קרים. זהו יעד תיירותי פופולרי, וידוע בחופים, אתרי הנופש והאתרים ההיסטוריים שלו. היא גם ביתה של ועידת יאלטה, שהתקיימה ב-1945 והשתתפו בה מנהיגי ארצות הברית, בריטניה וברית המועצות.

מה המסלול מסימפרופול ליאלטה?

המסלול הישיר ביותר מסימפרופול ליאלטה הוא דרך הכביש המהיר M18. כביש מהיר זה עובר לאורך החוף הדרומי של חצי האי קרים, ועובר בערים סבסטופול, יבפטוריה ואלושטה לפני שהוא מגיע ליאלטה. הנסיעה אורכת כשעתיים וחצי, תלוי בעומס ובמסלול שנלקח. הכביש המהיר M18 הוא כביש אגרה, והנהגים חייבים לשלם אגרה כדי להשתמש בו. האגרות משתנות בהתאם לסוג הרכב ולמרחק הנסיעה. נהגים יכולים גם לנסוע על הכביש המהיר M17, העובר במרכז חצי האי קרים ועובר בערים סימפרופול, באכצ'יסראי ואלושטה לפני שהם מגיעים ליאלטה. מסלול זה אורך כשלוש שעות, תלוי בתנועה ובמסלול שנלקח.

מהן האטרקציות לאורך המסלול?

לאורך המסלול מסימפרופול ליאלטה ישנן מספר אטרקציות שניתן לבקר בהן. בסימפרופול, המבקרים יכולים לחקור את המוזיאונים הרבים של העיר, הגלריות והאנדרטאות. ב-Yevpatoria, המבקרים יכולים לבקר בחופים ובאתרי הנופש הרבים של העיר. באלושטה, המבקרים יכולים לחקור את האתרים ההיסטוריים הרבים של העיר, לרבות טירת אלושטה ומוזיאון אלושטה לסיפור מקומי.

השוואה מהירה

מֶרְחָק מַסלוּל זְמַן
130 קילומטרים כביש מהיר M18 2.5 שעות
130 קילומטרים כביש מהיר M17 3 שעות

הנסיעה מסימפרופול ליאלטה היא נסיעה ציורית, ומציעה למבקרים הזדמנות לחקור את האטרקציות הרבות לאורך הדרך. המסלול עובר בכמה מהנופים היפים באזור, ומציע למבקרים הזדמנות לחוות את התרבות הייחודית של חצי האי קרים. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חוויה תרבותית, הנסיעה מסימפרופול ליאלטה תספק חוויה בלתי נשכחת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן