חיפוש

דף הבית » מתי » כמה זמן הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו?

כמה זמן הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו?

סקירה כללית של הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו

הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו היא אחד מטיולי הכביש היפים והאיקוניים ביותר בארצות הברית. זה לוקח אותך דרך צפון-מערב האוקיינוס השקט המדהים, על פני הרי קאסקייד, ולאורך חוף קליפורניה. זמן הנסיעה הכולל הוא כ-15 שעות, תלוי בתנועה ובתנאי מזג האוויר.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו היא ארוכה, אבל היא גם נופית להפליא. תעברו דרך כמה מהנופים היפים ביותר במדינה, כולל הפארק הלאומי האולימפי, ערוץ נהר קולומביה והפארק הלאומי רדווד. על הדרך, תזכו גם לחוות חלק מהתרבות הייחודית של צפון מערב האוקיינוס השקט, מהערים התוססות סיאטל ופורטלנד ועד לעיירות הקטנות וכפרי הדייגים של חוף אורגון.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לפרק את הנסיעה הארוכה, יש הרבה מקומות נהדרים לעצור בדרך. בוושינגטון תוכלו לחקור את הפארק הלאומי האולימפי, יער הגשם הוה ואיי סן חואן. באורגון, אתה יכול לבקר בערוץ נהר קולומביה, אזור הנופש הלאומי דיונות אורגון, והעיר פורטלנד. ובקליפורניה, אתה יכול לחקור את הפארק הלאומי רדווד, חוף מנדוסינו והעיר סן פרנסיסקו.

טיפים עבור הכונן

לפני שאתה יוצא למסע שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, ודאו שיש לכם הרבה חטיפים ומשקאות לדרך. שנית, הקפידו לבדוק את מזג האוויר ואת תנאי הדרך לפני שאתם עוזבים, מכיוון שצפון מערב האוקיינוס השקט עלול להיות בלתי צפוי. לבסוף, ודא שיש לך מיכל מלא של דלק ומפה טובה, מכיוון ששירות הטלפון הסלולרי יכול להיות נקודתי באזורים מסוימים.

סיכום

הנסיעה מסיאטל לסן פרנסיסקו היא טיול כביש איקוני שלוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר בארצות הברית. זמן הנסיעה הכולל הוא כ-15 שעות, תלוי בתנועה ובתנאי מזג האוויר. לאורך הדרך, תזכו לחוות חלק מהתרבות הייחודית של צפון מערב האוקיינוס השקט, מהערים התוססות סיאטל ופורטלנד ועד לעיירות הקטנות וכפרי הדייגים של חוף אורגון. לפני שאתם יוצאים לדרך, ודאו שיש לכם הרבה חטיפים ושתייה, בדקו את מזג האוויר ותנאי הדרך ויש לכם מיכל מלא של דלק ומפה טובה. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן