דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מסופיה לבנסקו?

כמה זמן הנסיעה מסופיה לבנסקו?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מסופיה לבנסקו?

סקירה כללית של הנסיעה מסופיה לבנסקו

הנסיעה מסופיה, בולגריה לבנסקו, בולגריה היא מסע נופי של כשעתיים ושלושים דקות. המסלול פשוט יחסית, והכבישים במצב טוב. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים של בולגריה, ביניהם הרי רילה והרי פירין.

למה לצפות בנסיעה מסופיה לבנסקו

הנסיעה מסופיה לבנסקו היא נסיעה נעימה, עם הרבה הזדמנויות להתרשם מהנוף המדהים. המסלול עוקב אחר הכביש המהיר E79, שהוא כביש מהיר דו מסלולי העובר באזור הכפרי. הכביש מטופח ובמצב טוב, כך שניתן לצפות לנסיעה חלקה ונוחה. המסע מתחיל בסופיה, בירת בולגריה. כשתצאו מהעיר, תעברו דרך הפרברים ואז אל הכפר. תעברו דרך העיירות סמוקוב ודופניצה לפני שתגיעו להרי רילה. הרי רילה הם טווח מדהים של פסגות מושלגות ועמקים ירוקים ושופעים. ככל שתמשיך על הכביש המהיר E79, תעבור דרך הרי פירין. הרי פירין הם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והם ביתם של כמה מהנופים המרהיבים ביותר בבולגריה. הדרך מתפתלת בין ההרים, ממנה נשקפים נופים מדהימים של העמקים והפסגות.לאחר שתעברו בהרי פירין, תגיעו לעיירה רזלוג. מכאן הדרך יורדת אל העמק ובקרוב תגיעו לעיירה בנסקו.

דברים שכדאי לעשות בבנסקו

בנסקו הוא אתר סקי פופולרי בבולגריה, וזה מקום נהדר לבלות בו כמה ימים. העיירה מלאה בארכיטקטורה בולגרית מסורתית, ויש הרבה מסעדות, ברים וחנויות שאפשר לחקור. אתר הסקי הוא אחד הטובים בבולגריה, וזה מקום נהדר לבלות בו כמה ימים בסקי או סנובורד. יש שפע של מסלולי סקי לבחירה, והמדרונות מתוחזקים היטב ומתאימים לכל הרמות של גולשים. אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, לבנסקו יש גם המון פעילויות אחרות ליהנות. יש שפע של מסלולי הליכה באזור, ותוכלו גם לצאת לרכיבה על סוסים, לרכוב על אופני הרים, או אפילו לצאת לטיול בכדור פורח.

איפה לשהות בבנסקו

יש המון אפשרויות לינה בבנסקו, החל מאכסניות בתקציב נמוך ועד למלונות יוקרה. אם אתם מחפשים אפשרות תקציבית, יש שפע של אכסניות ובתי הארחה בעיירה. לשהייה יוקרתית יותר, יש שפע של מלונות ואתרי נופש לבחירה.

התניידות בבנסקו

בנסקו היא עיירה קטנה, כך שקל להתמצא בה ברגל. עם זאת, אם תרצו לחקור את האזור שמסביב, יש הרבה אוטובוסים ומוניות זמינות.

סיכום

הנסיעה מסופיה לבנסקו היא מסע נופי של כשעתיים ושלושים דקות. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים של בולגריה, ביניהם הרי רילה והרי פירין. לאחר הגעתכם לבנסקו, תוכלו ליהנות מאתר הסקי, לחקור את העיירה ולקחת חלק במגוון פעילויות. יש הרבה אפשרויות לינה בבנסקו, וקל להתמצא ברגל או באוטובוס או במונית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן