דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן הנסיעה מניו יורק לבוסטון?

כמה זמן הנסיעה מניו יורק לבוסטון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מניו יורק לבוסטון?

כמה זמן הנסיעה מניו יורק לבוסטון?

הנסיעה מניו יורק לבוסטון היא מסלול פופולרי למטיילים, וקל להבין מדוע. שתי הערים נמצאות במרחק של קצת יותר מ-200 מייל זה מזה, והנסיעה אורכת כארבע שעות. אבל המסע הוא יותר מסתם צילום ישר מעיר אחת לאחרת. בדרך תעברו בכמה מהעיירות היפות וההיסטוריות בצפון מזרח.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מניו יורק לבוסטון היא נסיעה נופית. תעברו דרך כמה מהעיירות היפות ביותר בצפון מזרח, כולל מיסטיק, קונטיקט; ניופורט, רוד איילנד; ופובידנס, רוד איילנד. תעברו גם דרך כמה מהעיירות ההיסטוריות ביותר באזור, כולל ניו הייבן, קונטיקט; ופלימות', מסצ'וסטס. הנסיעה היא גם דרך מצוינת לחוות את התרבות של הצפון-מזרח. תעברו בכמה מהערים התוססות ביותר באזור, כולל ניו יורק, הרטפורד, קונטיקט; ופובידנס, רוד איילנד. תעברו גם דרך כמה מהעיירות הציוריות ביותר באזור, כולל מיסטיק, קונטיקט; וניופורט, רוד איילנד.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מניו יורק לבוסטון מלאה במראות שכדאי לראות. בעיר ניו יורק תוכלו לבקר בפסל החירות האייקוני, בניין האמפייר סטייט ובטיימס סקוור. בהרטפורד, קונטיקט, תוכלו לבקר בבית ובמוזיאון מארק טווין. בפרובידנס, רוד איילנד, תוכלו לבקר בפסל WaterFire ההיסטורי. במיסטיק, קונטיקט, תוכלו לבקר במוזיאון נמל הים של מיסטיק. ובניופורט, רוד איילנד, תוכלו לבקר באחוזות ההיסטוריות של העידן המוזהב.

טיפים עבור הכונן

אם אתם מתכננים לנסוע מניו יורק לבוסטון, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, ודאו שאתם מתכננים את המסלול שלכם מבעוד מועד. ישנם מספר מסלולים שאתה יכול לקחת, אז חשוב לתכנן מראש כדי לוודא שאתה לוקח את המסלול היעיל ביותר. שנית, ודא שאתה מתכנן את התנועה. הנסיעה מניו יורק לבוסטון עלולה להיות צפופה, במיוחד בשעות העומס. אם אתה נוסע בשעות השיא, עדיף לתכנן זמן נוסף. לבסוף, וודא שאתה מתכנן עצירות. הנסיעה מניו יורק לבוסטון היא ארוכה, ולכן חשוב לתכנן עצירות בדרך. בין אם אתם עוצרים לארוחה או סתם כדי למתוח את הרגליים, חשוב לתכנן הפסקות. הנסיעה מניו יורק לבוסטון היא דרך מצוינת לחוות את התרבות והיופי של צפון מזרח. עם קצת תכנון, תוכלו להפיק את המרב מהמסע שלכם וליהנות מהמראות לאורך הדרך. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול מניו יורק לבוסטון, ודאו שאתם מתכננים נסיעה נופית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן