דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס?

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס?

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס?

הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס היא מסלול פופולרי בקרב מטיילים רבים. המרחק בין שתי הערים הוא כ-270 מיילים, והנסיעה אורכת בדרך כלל כארבע וחצי שעות. עם זאת, הזמן המדויק שלוקח להגיע מלוס אנג'לס ללאס וגאס תלוי במסלול שאתה נוסע, בתנאי התנועה, ובשעה ביום שאתה נוסע.

המסלול הנפוץ ביותר

המסלול הנפוץ ביותר מלוס אנג'לס ללאס וגאס הוא דרך הכביש המהיר 15. מסלול זה לוקח אותך דרך מדבר מוהאבי והרי סן ברנרדינו. הנסיעה ברובה שטוחה וישרה, והנוף די יפה. הנסיעה אמורה להימשך כארבע וחצי שעות, תלוי בתנועה.

מסלולים חלופיים

אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לנסוע בכביש המהיר 58 מבייקרספילד ל-Barstow, ולאחר מכן לקחת את הכביש המהיר 40 מברסטו ללאס וגאס. מסלול זה לוקח אותך דרך הרי טהאצ'פי ומדבר מוהאבי. הנסיעה אמורה להימשך כחמש וחצי שעות, תלוי בתנועה.

דברים שיש לקחת בחשבון

כאשר מתכננים את הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס, חשוב לקחת בחשבון את השעה ביום בה אתם נוסעים. התנועה בדרך כלל כבדה יותר במהלך היום, ולכן עדיף לצאת מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה כדי להימנע מתנועה. בנוסף, עליך לתכנן לעשות הפסקות במהלך הנסיעה שלך כדי להישאר ערניים ורעננים. בסך הכל, הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס היא מסלול פופולרי עבור מטיילים רבים. המרחק בין שתי הערים הוא כ-270 מיילים, והנסיעה אורכת בדרך כלל כארבע וחצי שעות. עם זאת, הזמן המדויק שלוקח להגיע מלוס אנג'לס ללאס וגאס תלוי במסלול שאתה נוסע, בתנאי התנועה, ובשעה ביום שאתה נוסע. למידע נוסף, תוכלו לצפות בסרטון זה על הנסיעה מלוס אנג'לס ללאס וגאס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן