דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן הנסיעה מלאס וגאס ללוס אנג’לס?

כמה זמן הנסיעה מלאס וגאס ללוס אנג’לס?

כמה זמן הנסיעה מלאס וגאס ללוס אנג'לס?

צרו איתנו קשר

סקירה כללית של הנסיעה מלאס וגאס ללוס אנג’לס

הנסיעה מלאס וגאס ללוס אנג’לס היא כ-4 שעות ו-30 דקות, תלוי בתנועה ובתנאי הדרך. המסלול משתרע על מרחק של כ-270 מיילים (434 ק”מ). זוהי נסיעה פשוטה יחסית, אבל יש כמה נקודות עניין בדרך שיכולות להפוך את המסע למהנה יותר.

נושאים קשורים:

 

למה לצפות בדרך

הנסיעה מלאס וגאס ללוס אנג’לס היא ברובה על הכביש המהיר 15, עם כמה קטעים על הכביש המהיר 40. המסלול לוקח אותך דרך מדבר מוהאבי והרי סן ברנרדינו. בדרך תעברו דרך העיירות ברסטאו וויקטורוויל. יש גם כמה תחנות מנוחה ותצפיות נוף שבהן תוכלו לקחת הפסקה וליהנות מהנופים.

להפיק את המרב מהטיול שלך

אם אתה מחפש להפיק את המרב מהטיול שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, תכנן את המסלול שלך מבעוד מועד. זה יעזור לך להימנע מתנועה ולהפיק את המרב מהנסיעה שלך. שנית, ודאו שיש לכם הרבה חטיפים ומשקאות לדרך. ולבסוף, הקדישו קצת זמן לחקור את העיירות והאטרקציות לאורך הדרך. יש המון דברים לראות ולעשות, מאתרים היסטוריים ועד פלאי טבע.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים מקום לעצור בדרך, ישנן מספר אפשרויות. בעיירות ברסטאו וויקטורוויל שתיהן יש מגוון של מסעדות וחנויות. תוכלו גם לבקר בעיר הרפאים Calico, עיירת כורים עתיקה שנשתמרה כאטרקציה תיירותית. נקודות עניין אחרות כוללות את השמורה הלאומית Mojave ואת הפארק הלאומי עץ ג’ושוע.

טיפים לטיול בטוח ומהנה

בנסיעה מלאס וגאס ללוס אנג’לס, חשוב להיות מודעים לתנאי הדרך ומזג האוויר. הקפד לבדוק את התחזית לפני שאתה עוזב, ולהיות מוכן לכל עיכובים בלתי צפויים. כמו כן, הקפידו לקחת הפסקות קבועות כדי לנוח ולהישאר ערניים. לבסוף, ודא שיש לך מיכל מלא של גז וערכת חירום לכל בעיה.

סרטון יוטיוב

כדי לקבל מושג טוב יותר על איך נראית הנסיעה מלאס וגאס ללוס אנג’לס, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן