דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מירושלים לרחובות עכשיו?

כמה זמן הנסיעה מירושלים לרחובות עכשיו?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מירושלים לרחובות עכשיו?

סקירה של הנסיעה מירושלים לרחובות

הנסיעה מירושלים לרחובות היא קצרה יחסית ולוקחת קצת יותר משעה. המסלול עוקב אחר הכביש המהיר הראשי, כביש 1, ועובר לאורך כמה עיירות וערים. המסע הוא מישורי ברובו, עם כמה גבעות מתגלגלות וכמה עיקולים. הנוף הוא בעיקר חקלאי, עם כמה יערות קטנים וכמה אזורים עירוניים.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מירושלים לרחובות נעימה, עם הרבה מראות לראות לאורך הדרך. חלקו הראשון של המסע לוקח אתכם דרך הרי יהודה, עם תצפיות על קו הרקיע של ירושלים והסביבה הכפרית. בהמשך תעברו דרך מספר עיירות וכפרים קטנים, ביניהם בית שמש, מודיעין ולטרון. החלק הבא של המסע לוקח אתכם דרך מישור החוף, עם נוף לים התיכון. תעברו בכמה ישובים וערים קטנות, ביניהן ראשון לציון, חולון ובת ים. בהמשך תעברו בעיר תל אביב, לפני שתגיעו ליעד ברחובות.

מה לעשות ברחובות

רחובות היא עיר תוססת עם הרבה מה לעשות ולראות. בעיר שוכנים מספר מוזיאונים, ביניהם מכון ויצמן למדע, מוזיאון המדע ברחובות ומוזיאון רחובות לאמנות. ישנם גם מספר פארקים וגנים, ביניהם הגן הבוטני רחובות וגן החיות של רחובות. בעיר נמצאים גם מספר מרכזי קניות, מסעדות ובתי קפה. כמו כן מתקיימים מספר אירועי תרבות ופסטיבלים במהלך השנה, ביניהם פסטיבל הסרטים הבינלאומי ברחובות ופסטיבל הג'אז ברחובות.

התניידות ברחובות

רחובות היא עיר קטנה יחסית, כך שקל להתמצא בה ברגל. ישנה גם מערכת תחבורה ציבורית, עם אוטובוסים ורכבות נוסעים ברחבי העיר. ישנן גם מוניות, וישנן מספר חברות השכרת רכב בעיר.

איפה ללון ברחובות

ברחובות מספר בתי מלון ובתי הארחה, החל מתקציב ועד יוקרתי. יש בעיר גם כמה אכסניות ואתרי קמפינג. בסך הכל, הנסיעה מירושלים לרחובות נעימה, עם הרבה מראות לראות לאורך הדרך. הנסיעה אורכת קצת יותר משעה, והנוף הוא ברובו חקלאי, עם כמה יערות קטנים וכמה אזורים עירוניים. רחובות היא עיר תוססת עם הרבה מה לעשות ולראות, ויש בה מספר בתי מלון ובתי הארחה, וגם אכסניות ואתרי קמפינג.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן