חיפוש

דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מטורונטו לניו יורק?

כמה זמן הנסיעה מטורונטו לניו יורק?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מטורונטו לניו יורק?

סקירה כללית של הנסיעה מטורונטו לניו יורק

הנסיעה מטורונטו לניו יורק היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחוות את היופי של החוף המזרחי של צפון אמריקה. הנסיעה היא כ-800 מיילים (1,287 ק"מ) ולוקח כ-12 שעות להשלים, תלוי בתנאי התנועה ומזג האוויר. בדרך תעברו בכמה מהערים היפות וההיסטוריות ביותר בארצות הברית וקנדה, ביניהן באפלו, רוצ'סטר, סירקיוז ואלבני.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מטורונטו לניו יורק היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחוות את היופי של החוף המזרחי של צפון אמריקה. הנסיעה היא כ-800 מיילים (1,287 ק"מ) ולוקח כ-12 שעות להשלים, תלוי בתנאי התנועה ומזג האוויר. בדרך תעברו בכמה מהערים היפות וההיסטוריות ביותר בארצות הברית וקנדה, כולל באפלו, רוצ'סטר, סירקיוז ואלבני. בערים הגדולות יותר. הנוף לאורך הדרך מגוון, עם גבעות מתגלגלות, יערות ואדמות חקלאיות. תוכלו גם לעבור דרך כמה מהערים האיקוניות ביותר בארצות הברית, כולל מפלי הניאגרה, רוצ'סטר, סירקיוז ואלבני.

עוצרים בדרך

יש הרבה מקומות לעצור בדרך, כולל כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בארצות הברית וקנדה. במפלי הניאגרה תוכלו לשוט בסירה לבסיס המפלים ולחוות את עוצמת המים מקרוב. ברוצ'סטר, תוכלו לבקר במוזיאון הלאומי למשחק חזק ולחקור את ההיסטוריה של הצעצועים והמשחקים. בסירקיוז תוכלו לבקר במוזיאון תעלת אירי וללמוד על ההיסטוריה של התעלה. באלבני תוכלו לבקר בקפיטול של מדינת ניו יורק ולחקור את ההיסטוריה של המדינה.

טיפים עבור הכונן

כאשר מתכננים את הנסיעה מטורונטו לניו יורק, חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לכם מספיק זמן לעשות את הטיול. חשוב גם להקפיד על מיכל גז מלא ומפה טובה של האזור. כדאי להביא גם חטיפים ושתייה לנסיעה, וגם זוג נעליים נוחות להסתובבות בערים בהן תבקרו.

שאלות ותשובות

ש: מה הדרך הטובה ביותר לקחת מטורונטו לניו יורק?

ת: הדרך הטובה ביותר לקחת מטורונטו לניו יורק היא לקחת את 401 מזרח לדרך המלכה אליזבת, לאחר מכן לקחת את ה-QEW לגשר השלום, ולאחר מכן לקחת את I-90 מזרח לניו יורק. מסלול זה הוא הישיר ביותר וייקח כ-12 שעות להשלמתו.

ש: האם יש אגרות בדרך?

ת: כן, יש כמה אגרות בדרך. האגרה היקרה ביותר היא גשר השלום, שהוא 3.25 דולר למכוניות. יש גם כמה אגרות אחרות בדרך, כולל גשר אלף האיים, גשר לואיסטון-קווינסטון ו-New York State Thruway.

סיכום

הנסיעה מטורונטו לניו יורק היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחוות את היופי של החוף המזרחי של צפון אמריקה. הנסיעה היא כ-800 מיילים (1,287 ק"מ) ולוקח כ-12 שעות להשלים, תלוי בתנאי התנועה ומזג האוויר. בדרך תעברו בכמה מהערים היפות וההיסטוריות ביותר בארצות הברית וקנדה, ביניהן באפלו, רוצ'סטר, סירקיוז ואלבני. יש הרבה מקומות לעצור בדרך, כולל כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בארצות הברית וקנדה. כאשר מתכננים את הנסיעה מטורונטו לניו יורק, חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לכם מספיק זמן לעשות את הטיול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן