דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מטבריה לנהריה?

כמה זמן הנסיעה מטבריה לנהריה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מטבריה לנהריה?

חקירת הדרך מטבריה לנהריה

הנסיעה מטבריה לנהריה היא נסיעה נופית ולוקחת אותך בכמה מהאזורים היפים ביותר של הארץ. הנסיעה היא כ-40 קילומטרים, ויכולה להימשך בין 45 דקות לשעה וחצי, תלוי בתנועה. המסלול מתחיל בטבריה, עיר השוכנת על החוף המערבי של הכנרת. עיר זו ידועה במשמעותה הדתית, שכן היא ביתם של אתרים חשובים רבים באמונה היהודית. זהו גם יעד תיירותי פופולרי, עם המעיינות החמים, החופים והאתרים ההיסטוריים שבו. מטבריה הדרך מתפתלת צפונה ועוברת דרך הישובים כפר קיש וכפר תבור. תוך כדי נסיעה, תהיו מוקפים בגבעות ועמקים ירוקים, עם נופי הכנרת מרחוק. התחנה הבאה במסלול היא העיר עכו השוכנת לחוף הים התיכון. עיר זו ידועה בנמל העתיק שלה, שהיה בשימוש מאז תקופת הברונזה. הוא גם ביתם של מספר אתרים היסטוריים חשובים, ביניהם מבצר עכו מהתקופה הצלבנית. ממשיכים צפונה, תעברו ביישובים נהריה ומעלות-תרשיחא. עיירות אלו ידועות בחופים היפים שלהן ובנופים המדהימים של הים התיכון. לבסוף תגיעו לנהריה, עיר השוכנת בחוף הצפוני של הארץ. עיר זו ידועה בחופים היפים שלה, כמו גם בחיי הלילה התוססים שלה. הוא גם ביתם של מספר אתרים היסטוריים חשובים, כולל חורבות העיר העתיקה של צור.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מטבריה לנהריה היא נסיעה יפהפייה, ויש שפע של מראות לראות לאורך הדרך. תוך כדי נסיעה, תהיו מוקפים בגבעות ועמקים ירוקים, עם נופי הכנרת מרחוק. כמו כן תעברו במספר עיירות וערים שלכל אחת אופי ייחודי משלה. בעכו תוכלו לסייר בנמל העתיק ובמצודה מהתקופה הצלבנית. בנהריה תוכלו ליהנות מהחופים היפים ומחיי הלילה התוססים.

טיפים למסע

בנסיעה מטבריה לנהריה חשוב לתכנן מראש. הקפד לבדוק את תנאי התנועה לפני שאתה עוזב, ולאפשר הרבה זמן לנסיעה. כדאי גם להצטייד בנשנושים ושתייה למסע, כי אין הרבה מקומות לעצור בדרך.

מה לעשות בנהריה

ברגע שאתה מגיע לנהריה, יש הרבה מה לעשות. תוכלו לחקור את החופים היפים של העיר, או לבקר בהריסות העיר העתיקה של צור. תוכלו גם ליהנות מחיי הלילה התוססים, עם הברים והמועדונים הרבים שבהם. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר הרפתקני, תוכלו לצאת לסיור בסירה בים התיכון. תוכלו גם לצאת לטיול יום לעיר הסמוכה חיפה, שם תוכלו לחקור את הגנים הבהאים היפים.

סיכום

הנסיעה מטבריה לנהריה היא נסיעה נופית ולוקחת אותך בכמה מהאזורים היפים ביותר של הארץ. הנסיעה היא כ-40 קילומטרים, ויכולה להימשך בין 45 דקות לשעה וחצי, תלוי בתנועה. לאורך הדרך תהיו מוקפים בגבעות ועמקים ירוקים, עם נופי הכנרת מרחוק. לאחר הגעתכם לנהריה, יש הרבה מה לעשות, החל מסיורים בחופים היפים של העיר ועד לסיור בסירה בים התיכון. כדי ללמוד עוד על המסע הזה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן