דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מטבריה לאילת?

כמה זמן הנסיעה מטבריה לאילת?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן הנסיעה מטבריה לאילת?

סקירה של הנסיעה מטבריה לאילת

הנסיעה מטבריה לאילת היא ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות הנופיות בישראל. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים בארץ, ביניהם הכנרת, בקעת הירדן ומדבר הנגב. הנסיעה היא כ-300 ק"מ (186 מייל) ונמשכת כארבע שעות, תלוי בתנועה ובתנאי הדרך.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מטבריה לאילת היא ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות הנופיות בישראל. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים בארץ, ביניהם הכנרת, בקעת הירדן ומדבר הנגב. בדרך תעברו בכמה עיירות וכפרים קטנים, כמו גם כמה מנופי הטבע המדהימים בארץ. החלק הראשון של הנסיעה לוקח אתכם לאורך הכנרת, שם תוכלו להתרשם מהנופים המדהימים. של האגם והגבעות שמסביב. לאחר מכן תעברו בבקעת הירדן, שם תוכלו לראות את השדות הירוקים וההריסות העתיקות של האזור. לאחר מכן תיכנסו למדבר הנגב, שם תהיו מוקפים במרחב העצום של חול וסלע.

דברים לעשות לאורך הדרך

הנסיעה מטבריה לאילת היא הזדמנות מצוינת לחקור כמה מהמקומות היפים בישראל. יש המון דברים לעשות בדרך, כמו לבקר בחורבות העתיקות של בקעת הירדן, לחקור את הכנרת או לטבול בים המלח. תוכלו גם לקחת הפסקה וליהנות מחלק מהמטבח המקומי, כמו חומוס, פלאפל ושווארמה.

בקרו בהריסות העתיקות של בקעת הירדן

בבקעת הירדן נמצאות כמה מהחורבות העתיקות והמרשימות בארץ. תוכלו לחקור את חורבותיה של העיר העתיקה יריחו, העיר המקראית בית שאן, והעיר העתיקה בית שאן. אתה יכול גם לבקר בהריסות העיר העתיקה מגידו, שבה מאמינים כי התרחש קרב ארמגדון.

חקור את הכנרת

הכנרת היא אחד המקומות היפים בישראל. תוכלו לשוט בסירה באגם ולחקור את האיים הרבים, או לשחות במים הצלולים. אתה יכול גם לבקר בהריסות העתיקות של כפר נחום, שם אומרים שישוע עשה רבים מהניסים שלו.

לטבול בים המלח

ים המלח הוא אחד המקומות הייחודיים בעולם. תוכלו לטבול במים המלוחים ולחוות את סגולותיו המרפאות של הים. תוכלו גם לטייל לאורך החוף ולחקור את המערות והקניונים הסמוכים.

תיהנו מהמטבח המקומי

הנסיעה מטבריה לאילת היא הזדמנות מצוינת לטעום מהמטבח המקומי. תוכלו ליהנות מכמה מהמנות המסורתיות, כמו חומוס, פלאפל ושווארמה. כמו כן, תוכלו ליהנות מכמה מהמטעמים המקומיים, כמו הסלט הישראלי המפורסם והמאפים הישראלים הטעימים.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן עיקרי הדברים
300 ק"מ (186 מייל) 4 שעות כנרת, בקעת הירדן, מדבר הנגב

הנסיעה מטבריה לאילת היא ארוכה, אבל היא גם אחת הנסיעות הנופיות בישראל. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים בארץ, ביניהם הכנרת, בקעת הירדן ומדבר הנגב. לאורך הדרך תוכלו לחקור כמה מהחורבות העתיקות המרשימות ביותר, לטבול בים המלח וליהנות מהמטבח המקומי. אז אם אתם מחפשים נסיעה ארוכה ונוף, הנסיעה מטבריה לאילת היא הבחירה המושלמת. כדי ללמוד עוד על המסע המדהים הזה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן