דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מג'נבה לואל טורנס?

כמה זמן הנסיעה מג'נבה לואל טורנס?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מג'נבה לואל טורנס?

כמה זמן הנסיעה מג'נבה לואל טורנס?

ואל טורנס הוא אתר סקי הממוקם באלפים הצרפתיים, והוא יעד פופולרי לגולשי סקי וסנובורד מכל רחבי העולם. אבל כמה זמן הנסיעה מז'נבה ל-Val Thorens? הנסיעה מז'נבה ל-Val Thorens אורכת כשעתיים וחצי. המרחק בין שתי הערים הוא כ-140 קילומטרים, והמסלול לוקח אתכם דרך הכפר הצרפתי היפהפה. הנסיעה היא בעיקר בכבישים מהירים, כך שזו נסיעה קלה יחסית.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מז'נבה לואל טורנס היא נסיעה נופית, ותעברו דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של האלפים הצרפתיים. המסלול לוקח אותך דרך העיירות שאמוני, לה שוש וסן ז'רווה לה באן. תעברו גם בכמה ממעברי ההרים המדהימים ביותר באלפים, כולל ה-Col de la Forclaz ו-Col de la Croix Fry. הנסיעה היא בעיקר בכבישים מהירים, כך שתוכלו לצפות להספיק לטייל. עם זאת, חשוב לציין שהכבישים יכולים להיות די צרים בחלק מהמקומות, ולכן חשוב לנהוג בזהירות ולהקדיש זמן.

מה לעשות בואל טורנס

ואל טורנס הוא אתר סקי פופולרי, והוא ידוע בזכות הסקי והסנובורד המצוינים שלו. באתר הנופש מגוון רחב של מדרונות, ממתחילים ועד מומחה, ויש שפע של פעילויות להעסיק אותך. באתר הנופש יש גם מגוון רחב של מסעדות וברים, כך שתוכלו ליהנות מקצת כיף אפרה סקי. יש גם שפע של חנויות ובוטיקים שאפשר לחקור, כמו גם מגוון פעילויות כמו שלג, החלקה על הקרח ומזחלות.

סיכום

הנסיעה מז'נבה לואל טורנס היא נסיעה נופית, והיא אורכת כשעתיים וחצי. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של האלפים הצרפתיים, ותוכלו לצפות לבלות במסע. ואל טורנס הוא אתר סקי פופולרי, והוא ידוע בזכות הסקי והסנובורד המצוינים שלו. אם אתם מחפשים יעד סקי נהדר, אז ואל טורנס היא בחירה מצוינת. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן