דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מבת ים לגרגרי הארץ בתל אביב?

כמה זמן הנסיעה מבת ים לגרגרי הארץ בתל אביב?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן הנסיעה מבת ים לגרגרי הארץ בתל אביב?

סקירת המרחק בין בת ים לתבואות הארץ בתל אביב

המרחק בין בת ים לתבואות הארץ בתל אביב הוא כ-8.9 ק"מ (5.5 מייל). זמן הנסיעה המשוער הוא כ-15 דקות, תלוי בתנועה. המסלול הוא בעיקר לאורך נתיבי איילון, שהוא כביש מהיר מרכזי באזור.

מסלולים חלופיים

בנוסף לנתיבי איילון, ישנם מספר מסלולים חלופיים בהם ניתן לנסוע בנסיעה מבת ים לגרגרי הארץ בתל אביב. בין המסלולים הללו ניתן למנות את כביש החוף שהוא מסלול נופי העוקב אחרי הים התיכון ודרך נחל הירקון שהוא מסלול ישיר יותר.

כביש החוף

כביש החוף הוא מסלול נופי העוקב אחר הים התיכון ואורכו כ-10.2 קילומטרים (6.3 מיילים). זמן הנסיעה המשוער הוא כ-20 דקות, תלוי בתנועה.

דרך נחל הירקון

דרך נחל הירקון היא מסלול ישיר יותר ואורכו כ-8.2 ק"מ (5.1 מייל). זמן הנסיעה המשוער הוא כ-15 דקות, תלוי בתנועה.

תחבורה ציבורית

תחבורה ציבורית היא גם אופציה לנסיעה בין בת ים ל"גרעיני הארץ" בתל אביב. קו אוטובוס מספר 4 פועל בין שני המיקומים ואורך כ-30 דקות, תלוי בתנועה.

השוואה מהירה

מַסלוּל מרחק (ק"מ) זמן משוער (דקות)
נתיבי איילון 8.9 15
כביש החוף 10.2 20
דרך נחל הירקון 8.2 15
תחבורה ציבורית לא 30

הנסיעה מבת ים ל"גרעיני הארץ" בתל אביב היא קצרה יחסית, ויש מספר מסלולים שניתן לנסוע בהם. נתיבי איילון הוא המסלול הישיר ביותר ואורך כ-15 דקות, תלוי בתנועה. כביש החוף הוא מסלול נופי העוקב אחרי הים התיכון ואורך כ-20 דקות, תלוי בתנועה. דרך נחל הירקון היא מסלול ישיר יותר ואורך כ-15 דקות, תלוי בתנועה. תחבורה ציבורית היא גם אפשרות ואורכת כ-30 דקות, תלוי בתנועה. כאשר מתכננים נסיעה מבת ים לדגני הארץ בתל אביב, חשוב להתייחס לזמן ולמרחק המשוער של כל מסלול. בהתאם לשעה ביום ולכמות התנועה, מסלול אחד עשוי להתאים יותר מאחר. למשל, אם יש עומסי תנועה כבדים בנתיבי איילון, כביש החוף עשוי להיות אופציה טובה יותר. לא משנה באיזה מסלול נבחר, הנסיעה מבת ים לגרגרי הארץ בתל אביב היא קצרה יחסית. בעזרת משאבים מקוונים , קל לתכנן טיול ולקבוע את המסלול הטוב ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן