דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מבריסל לאמסטרדם?

כמה זמן הנסיעה מבריסל לאמסטרדם?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מבריסל לאמסטרדם?

כמה זמן הנסיעה מבריסל לאמסטרדם?

הנסיעה מבריסל לאמסטרדם היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. המסלול הוא בקו ישר, ללא עקיפות או עצירות גדולות בדרך. המרחק הכולל הוא כ-170 ק"מ (105 מייל). המסע מתחיל בבריסל, בירת בלגיה. העיר התוססת הזו היא ביתם של נקודות ציון אייקוניות רבות, כולל הכיכר הגדולה, האטומיום וה-Manneken Pis. מכאן, תצאו צפונה, עברו דרך הערים אנטוורפן ורוטרדם לפני ההגעה לאמסטרדם. לאורך הדרך, תתכבדו בכמה נופים מדהימים של האזור הכפרי של הולנד. המסלול עובר בעיירות הציוריות ברדה ואוטרכט, כמו גם בעיר היפה האג. תהיה לך גם הזדמנות לספוג את הנופים המדהימים של החוף ההולנדי, עם קילומטרים של חופים חוליים וכפרי דייגים מוזרים.

למה לצפות בכונן

הנסיעה מבריסל לאמסטרדם היא קלה יחסית, ללא עקיפות או עצירות גדולות בדרך. המסלול ברובו מישורי, עם רק כמה גבעות לניווט. הכבישים מתוחזקים היטב והתנועה בדרך כלל דלה. המסע לוקח אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של הולנד. תעברו דרך כפרים ציוריים, גבעות מתגלגלות ועיירות ציוריות. תהיה לך גם הזדמנות לספוג את הנופים המדהימים של החוף ההולנדי, עם קילומטרים של חופים חוליים וכפרי דייגים מוזרים.

דברים לעשות לאורך הדרך

הנסיעה מבריסל לאמסטרדם היא הזדמנות מצוינת לחקור כמה מהעיירות והערים היפות ביותר בהולנד. אם יש לך זמן, תוכל לעצור באנטוורפן, רוטרדם, ברדה, אוטרכט והאג. לכל אחת מהערים הללו יש אטרקציות ומראות ייחודיים משלה שאפשר לחקור. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר פעיל, תוכלו גם לעשות מעקף אל החוף ההולנדי. כאן תוכלו לחקור את החופים המדהימים וכפרי הדייגים היפים. אתה יכול גם לצאת לשיט בסירה כדי לחקור את האיים הרבים מול החוף.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח לנסוע מבריסל לאמסטרדם?

ת: הנסיעה מבריסל לאמסטרדם אורכת כשעתיים. המרחק הכולל הוא כ-170 קילומטרים (105 מיילים).

ש: מה אני יכול לצפות לראות לאורך הדרך?

ת: לאורך הדרך, תתכבדו בכמה נופים מדהימים של האזור הכפרי של הולנד. המסלול עובר בעיירות הציוריות ברדה ואוטרכט, כמו גם בעיר היפה האג. תהיה לך גם הזדמנות לספוג את הנופים המדהימים של החוף ההולנדי, עם קילומטרים של חופים חוליים וכפרי דייגים מוזרים.

סיכום

הנסיעה מבריסל לאמסטרדם היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. המסלול הוא בקו ישר, ללא עקיפות או עצירות גדולות בדרך. המרחק הכולל הוא כ-170 קילומטרים (105 מיילים). לאורך הדרך, תתכבדו בכמה נופים מדהימים של האזור הכפרי של הולנד. אתה יכול גם לעשות מעקף לחוף ההולנדי כדי לחקור את החופים המדהימים וכפרי הדייגים הקסומים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן