דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לקייב?

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לקייב?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לקייב?

סקירה כללית של הנסיעה מבוקרשט לקייב

הנסיעה מבוקרשט לקייב היא ארוכה, אבל היא יכולה להיות חוויה מתגמלת. הנסיעה אורכת כ-10 שעות, תלוי במסלול שאתה נוסע ותנאי התנועה. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים ביותר במזרח אירופה, כולל הרי הקרפטים וחוף הים השחור.

למה לצפות בנסיעה מבוקרשט לקייב

הנסיעה מבוקרשט לקייב היא ארוכה, אבל היא יכולה להיות חוויה מתגמלת. הנסיעה אורכת כ-10 שעות, תלוי במסלול שאתה נוסע ותנאי התנועה. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים ביותר במזרח אירופה, כולל הרי הקרפטים וחוף הים השחור. המסלול מבוקרשט לקייב הוא ברובו על כבישים מהירים, כך שהנסיעה קלה יחסית. תעברו דרך מספר ערים בדרך, כולל בראשוב, סיביו וקלוז'-נאפוקה ברומניה, וצ'רנוביץ, לבוב וחארקוב באוקראינה. הנוף לאורך הדרך מדהים. תעברו דרך גבעות מתגלגלות, יערות עבותים ומעברי הרים ציוריים. הרי הקרפטים יפים במיוחד, וחוף הים השחור הוא מקום מצוין לעצור בו להפסקה.

טיפים לנהיגה מבוקרשט לקייב

לפני שאתם יוצאים לדרך, חשוב לוודא שברשותכם כל המסמכים הדרושים. תזדקק לרישיון נהיגה בתוקף, הוכחת ביטוח ודרכון בתוקף. תצטרכו גם לרכוש וינייטה, שהיא מדבקה המאפשרת לכם לנסוע בכבישים המהירים ברומניה ואוקראינה. כמו כן, כדאי לתכנן את המסלול מראש. ודא שאתה יודע את הדרכים בהן תיסע ואת זמן הנסיעה המשוער. כמו כן, מומלץ לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני היציאה לדרך, מכיוון שמזג האוויר יכול להשתנות במהירות בהרים. לבסוף, וודאו שיש לכם מספיק דלק לנסיעה. תחנות דלק יכולות להיות מעטות ומרוחקות בחלקים מסוימים של רומניה ואוקראינה, אז עדיף למלא בכל פעם שאתה יכול.

עוצרים בדרך

יש המון מקומות לעצור בדרך מבוקרשט לקייב. ברומניה תוכלו לבקר בעיר בראשוב, הידועה בארכיטקטורה מימי הביניים וברחובות המרוצפים. אתה יכול גם לבקר בעיר סיביו, שהיא ביתם של כמה מהביצורים מימי הביניים השמורים ביותר באירופה. באוקראינה, אתה יכול לבקר בעיר צ'רנוביץ, הידועה בארכיטקטורה הצבעונית ובחיי הלילה התוססים שלה. ניתן גם לבקר בעיר לבוב, שבה נמצאים כמה ממבני ימי הביניים השמורים ביותר במדינה.

לעבור את הגבול

כשתגיעו לגבול בין רומניה לאוקראינה, תצטרכו לעצור במעבר הגבול. תצטרך להציג את הדרכון שלך וכל מסמך אחר. כמו כן, יהיה עליך למלא טופס מכס. מעבר הגבול עשוי להימשך זמן מה, אז עדיף לתכנן כמה שעות של עיכובים. לאחר שתחצו את הגבול, תהיו חופשיים להמשיך במסעכם לקייב.

סיכום

הנסיעה מבוקרשט לקייב היא ארוכה, אבל היא יכולה להיות חוויה מתגמלת. הנסיעה אורכת כ-10 שעות, תלוי במסלול שאתה נוסע ותנאי התנועה. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים ביותר במזרח אירופה, כולל הרי הקרפטים וחוף הים השחור. לפני שאתם יוצאים לדרך, ודאו שיש לכם את כל המסמכים הדרושים ומספיק דלק למסע. אתה יכול גם לתכנן לעשות כמה עצירות בדרך, כמו הערים בראשוב, סיביו וצ'רנוביץ. כאשר אתה מגיע לגבול, ודא שיש לך את הדרכון שלך ומסמכים אחרים מוכנים. למידע נוסף על הנסיעה מבוקרשט לקייב, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן