דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לקונסטנטה?

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לקונסטנטה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לקונסטנטה?

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לקונסטנטה?

הנסיעה מבוקרשט לקונסטנטה היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. המסלול הוא צילום ישר במורד הכביש המהיר A2, העובר דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של רומניה. לאורך הדרך, המטיילים יתכבדו בנופים מדהימים של הים השחור, כמו גם דלתת הדנובה. המסע מתחיל בבוקרשט, בירת רומניה. מכאן, הכביש המהיר A2 פונה דרומה, ועובר בערים Ploiesti ו-Pitesti. אחרי Pitesti, הדרך פונה מזרחה, בעקבות גדות נהר Arges. לאחר מכן הדרך עוברת דרך העיר קריובה לפני שהיא מגיעה לחוף הים השחור. הקטע האחרון של המסע לוקח את המטיילים דרך העיר קונסטנטה, הנמל הגדול ביותר בים השחור. כאן, המטיילים יכולים לחקור את האטרקציות הרבות של העיר, כולל ההריסות העתיקות של העיר הרומית טומיס.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מבוקרשט לקונסטנטה היא נסיעה ציורית, עם שפע הזדמנויות להתרשם מהנופים המדהימים של הכפר הרומני. בדרך יעברו המטיילים בכמה מהנופים היפים ביותר של רומניה, לרבות גבעות מתגלגלות, יערות עבותים וכפרים ציוריים. המסע עובר גם בכמה מהערים החשובות ביותר ברומניה, ביניהן פלואיסטי ופיטסטי. כאן, המטיילים יכולים לחקור את האטרקציות הרבות של הערים, כגון ארמון פלואיסטי וגן החיות פיטסטי.

מה לעשות בקונסטנטה

ברגע שמטיילים מגיעים לקונסטנטה, יש הרבה דברים לעשות ולראות. העיר היא ביתם של כמה מהאטרקציות החשובות ביותר של רומניה, כולל ההריסות העתיקות של העיר הרומית טומיס. כאן, המטיילים יכולים לחקור את האתרים הארכיאולוגיים הרבים של העיר, כמו גם את המוזיאונים והגלריות הרבות שלה. קונסטנטה היא גם ביתם של כמה מהחופים הטובים ביותר של רומניה, כולל חוף מאמאיה וחוף אפורי נורד. כאן, המטיילים יכולים להירגע על החוף, לטבול בים, או לחקור את המסעדות והברים הרבים של העיר. הנסיעה מבוקרשט לקונסטנטה היא קצרה יחסית, ונמשכת קצת יותר משעתיים. לאורך הדרך יתכבדו המטיילים בנופים מדהימים של הים השחור, כמו גם דלתת הדנובה. ברגע שמטיילים מגיעים לקונסטנטה, יש הרבה דברים לעשות ולראות, כולל חקר האטרקציות הרבות של העיר, מנוחה על החוף וטבילה בים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן