דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לבודפשט?

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לבודפשט?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לבודפשט?

כמה זמן הנסיעה מבוקרשט לבודפשט?

הנסיעה מבוקרשט לבודפשט היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את מדינות רומניה והונגריה. המרחק הכולל בין שתי הערים הוא כ-590 מיילים (950 ק"מ). בהתאם למסלול שאתה לוקח, הנסיעה יכולה להימשך בין 10 ל-12 שעות. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את הכביש המהיר E60 מבוקרשט לבודפשט. המסלול הזה הוא המהיר ביותר, אבל הוא יכול להיות די משעמם מכיוון שהוא לרוב קו ישר. אם יש לך זמן, שווה לקחת מסלול נופי יותר. זה יוסיף כמה שעות לנסיעה, אבל תזכו לראות חלק מהאזור הכפרי היפה של רומניה והונגריה.

למה לצפות בדרך

בנסיעה מבוקרשט לבודפשט, תעברו דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר באירופה. ברומניה תעברו בהרי הקרפטים, שבהם יש כמה מהנופים המדהימים באזור. תעברו גם דרך האלפים הטרנסילבניים ודלתת הדנובה, שניהם מקומות נהדרים לעצור ולחקור. בהונגריה תעברו במישור ההונגרי הגדול, שהוא מרחב עצום של אדמה מישורית. תעברו גם בעיר סגד, שהיא מקום מצוין לעצור בו לארוחה קלה.

מה להביא

בנסיעה מבוקרשט לבודפשט, חשוב להיות מוכנים לנסיעה. ודאו שיש לכם מספיק אוכל ושתייה לנסיעה, כמו גם מפה של האזור. כמו כן, מומלץ להביא צמיג רזרבי, במקרה של פנצ'רים בלתי צפויים בצמיגים. חשוב גם לוודא שיש לך מספיק דלק לנסיעה. הכביש המהיר E60 הוא כביש אגרה, אז ודאו שיש לכם מספיק כסף לשלם את האגרה.

סיכום

הנסיעה מבוקרשט לבודפשט היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את מדינות רומניה והונגריה. בהתאם למסלול שאתה לוקח, הנסיעה יכולה להימשך בין 10 ל-12 שעות. וודאו שאתם מוכנים למסע, ותיהנו מאוד לחקור את האזור הכפרי היפה של רומניה והונגריה כאחד. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן