דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מבודפשט לקרואטיה?

כמה זמן הנסיעה מבודפשט לקרואטיה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מבודפשט לקרואטיה?

סקירה כללית של הנסיעה מבודפשט לקרואטיה

הנסיעה מבודפשט לקרואטיה היא ארוכה, אבל היא גם יפה. המסע לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר באירופה, מהגבעות המתגלגלות של הונגריה ועד לקו החוף האדריאטי המדהים של קרואטיה. הנסיעה היא כ-690 ק"מ (430 מייל) ונמשכת כ-8 שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח ובתנועה. הנסיעה מבודפשט לקרואטיה היא דרך מצוינת לחקור את האזור ולחוות את התרבות והיופי של שתי המדינות. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהנופים הציוריים ביותר באירופה, כולל נהר הדנובה, הרי הקרפטים והים האדריאטי. לאורך הדרך, תוכלו לעצור בכמה מהעיירות והכפרים המקסימים הרבים המנקדים את המסלול.

עלות הנסיעה מבודפשט לקרואטיה

עלות הנסיעה מבודפשט לקרואטיה תלויה בסוג הרכב שבו אתה משתמש ובמסלול שאתה לוקח. אם אתה נוהג במכונית, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 200-250 אירו עבור כל הנסיעה. זה כולל דלק, אגרות ואגרות חניה. אם אתה נוסע באוטובוס או רכבת, העלות תהיה נמוכה משמעותית.

זמן ומרחק הנסיעה מבודפשט לקרואטיה

המרחק הכולל של הנסיעה מבודפשט לקרואטיה הוא כ-690 קילומטרים (430 מיילים). בהתאם למסלול שאתה לוקח והתנועה, הנסיעה יכולה להימשך בין 8 ל-10 שעות.

השוואה מהירה של בודפשט וקרואטיה

מדינה מרחק מבודפשט (ק"מ) זמן (שעות) עלות (€)
בודפשט 0 0 0
קרואטיה 690 8-10 200-250

המסלול מבודפשט לקרואטיה

המסלול הישיר ביותר מבודפשט לקרואטיה הוא לקחת את הכביש המהיר E75. מסלול זה לוקח אותך דרך האזור הכפרי של הונגריה ולאחר מכן דרך בירת קרואטיה, זאגרב. מזאגרב, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר A1 אל החוף, שם אתה יכול לחקור את קו החוף האדריאטי המדהים. אם אתה מחפש מסלול נופי יותר, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר E71 מבודפשט לגבול הקרואטי. מסלול זה לוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר באירופה, כולל נהר הדנובה, הרי הקרפטים והים האדריאטי.

דברים לעשות לאורך הדרך

הנסיעה מבודפשט לקרואטיה היא דרך מצוינת לחקור את האזור ולחוות את התרבות והיופי של שתי המדינות. לאורך הדרך, תוכלו לעצור בכמה מהעיירות והכפרים המקסימים הרבים שמנקדים את המסלול. בהונגריה תוכלו לבקר בעיר היפה Szentendre, שנמצאת ממש מחוץ לבודפשט. כאן תוכלו לחקור את רחובות המרוצפים ולהתרשם מהארכיטקטורה המדהימה. אתה יכול גם לבקר בעיירה הסמוכה ויסגראד, שבה נמצאת טירה מהממת. בקרואטיה, אתה יכול לחקור את קו החוף האדריאטי המדהים. הערים ספליט ודוברובניק הן שתיהן יעדי תיירות פופולריים, ותוכלו גם לבקר בפארק הלאומי המדהים של אגמי פליטביצה. הנסיעה מבודפשט לקרואטיה היא דרך מצוינת לחקור את האזור ולחוות את התרבות והיופי של שתי המדינות. המסע לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר באירופה, מהגבעות המתגלגלות של הונגריה ועד לקו החוף האדריאטי המדהים של קרואטיה. הנסיעה היא כ-690 ק"מ (430 מייל) ונמשכת כ-8 שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח ובתנועה. עלות הנסיעה מבודפשט לקרואטיה תלויה בסוג הרכב שבו אתה משתמש ובמסלול שאתה לוקח. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את הכביש המהיר E71 מבודפשט לגבול הקרואטי. לאורך הדרך, תוכלו לעצור בכמה מהעיירות והכפרים המקסימים הרבים המנקדים את המסלול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן