דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לעין פאשה?

כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לעין פאשה?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לעין פאשה?

סקירה של הנסיעה מבאר שבע לעין פאשה

הנסיעה מבאר שבע לעין פאשה היא קצרה יחסית, אבל היא עשויה להיות קצת מסובכת לניווט. אורכו של המסלול הוא כ-70 ק"מ (43 מייל) ואורך כשעה וחצי. הכביש ברובו דו-נתיבי, עם כמה קטעים של כביש מהיר בן ארבעה נתיבים. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים של מדבר הנגב, ביניהם מכתש רמון ובקעת צין.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מבאר שבע לעין פאשה היא נסיעה נופית, עם שפע הזדמנויות לספוג את יופיו של מדבר הנגב. תוך כדי נסיעה תעברו דרך מכתש רמון, מכתש גדול שנוצר מפגיעת מטאוריט לפני מיליוני שנים. תעברו גם בעמק צין, נווה מדבר שופע באמצע המדבר. לאורך הדרך, תוכלו גם לזהות כמה מחיות הבר של האזור, כולל יעלים, צביונים ואפילו נמר מדי פעם.

טיפים לנסיעה חלקה

בנסיעה מבאר שבע לעין פאשה, חשוב לתכנן מראש ולהיות מוכנים לנסיעה. הקפד לבדוק את מזג האוויר לפני שאתה יוצא לדרך, מכיוון שהמדבר יכול להיות חם למדי במהלך חודשי הקיץ. מומלץ גם להצטייד בהרבה מים וחטיפים, שכן יש מעט מקומות לעצור בדרך. לבסוף, הקפידו לציית לכל מגבלות המהירות וחוקי התנועה, מכיוון שהכבישים המדבריים עלולים להיות מסוכנים למדי.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן כביש מהיר
70 ק"מ (43 מייל) 1.5 שעות 2-4 נתיבים

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מבאר שבע לעין פאשה היא הזדמנות מצוינת לחזות בכמה מהמראות המדהימים של מדבר הנגב. בדרך תעברו דרך מכתש רמון, מכתש גדול שנוצר מפגיעת מטאוריט לפני מיליוני שנים. תעברו גם בעמק צין, נווה מדבר שופע באמצע המדבר. במהלך הנסיעה, ייתכן שתבחין גם בכמה מחיות הבר של האזור, כולל יעלים, צביונים ואפילו נמר מדי פעם.

עוצרים בדרך

למרות שהנסיעה מבאר שבע לעין פאשה קצרה יחסית, יש כמה מקומות לעצור בדרך. מכתש רמון הוא מקום מצוין לקחת הפסקה ולחקור את האזור. יש גם כמה ישובים קטנים לאורך המסלול, כמו מצפה רמון ושדה בוקר, בהם ניתן למצוא מסעדות, בתי קפה וחנויות. לבסוף, יש כמה תחנות דלק לאורך הדרך, כך שתוכלו למלא במידת הצורך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן