דף הבית » מה קורה? » כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לירוחם?

כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לירוחם?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לירוחם?

מה המרחק בין באר שבע לירוחם?

המרחק בין באר שבע לירוחם הוא כ-80 ק"מ (50 מייל). זמן הנסיעה הוא כשעה ו-10 דקות, תלוי בתנועה ובתנאי הדרך. המסלול הוא ברובו על כביש 40, עם כמה פניות לכבישים קטנים יותר.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מבאר שבע לירוחם היא ברובה על כביש דו-נתיבי, עם חלק מקטעי כביש מהיר עם ארבעה נתיבים. המסלול עובר בכמה עיירות וכפרים קטנים, וגם במדבר פתוח. בדרך תעברו ליד ים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ. הנוף בדרך הוא מדברי ברובו, עם כמה גבעות והרים במרחק. יש כמה מאפיינים גיאולוגיים מעניינים, כמו מכתש מכתש רמון, שהוא מכתש השחיקה הגדול בעולם.

מה לעשות בירוחם

ירוחם היא ישוב קטן במדבר הנגב, המונה כ-8,000 תושבים. הוא ידוע במעיינות החמים שלו, שאומרים שיש להם סגולות מרפא. בעיירה יש גם כמה מוזיאונים, ביניהם מוזיאון ירוחם להיסטוריה וגלריה לאמנות ירוחם. בעיירה נמצא גם הגן הלאומי ירוחם, שהוא מקום מצוין לחקור את הנוף המדברי. בפארק מגוון מסלולים, מקלים ועד קשים, והוא מקום מצוין לצאת לטיול רגלי או רכיבה על אופניים.

השוואה מהירה

מ ל מֶרְחָק זמן נסיעה
באר שבע ירוחם 80 ק"מ (50 מייל) שעה 10 דקות

הנסיעה מבאר שבע לירוחם היא דרך מצוינת לחקור את מדבר הנגב. המסלול עובר בכמה עיירות וכפרים קטנים, וגם במדבר פתוח. בדרך תעברו ליד ים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ. הנוף הוא מדברי ברובו, עם כמה גבעות והרים במרחק. כשתגיעו לירוחם, תוכלו לחקור את המעיינות החמים של העיירה, המוזיאונים וגלריה לאמנות. אתה יכול גם לחקור את הגן הלאומי ירוחם, שהוא מקום נהדר לצאת לטיול רגלי או רכיבה על אופניים. לא משנה מה תבחר לעשות, הנסיעה מבאר שבע לירוחם בטוח תהיה חוויה מהנה ובלתי נשכחת. אז למה לא לצאת לטיול ולחקור את החלק היפה הזה של העולם? צפו בסרטונים של הנסיעה מבאר שבע לירוחם ביוטיוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן