דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן הנסיעה מאתונה לפיליון?

כמה זמן הנסיעה מאתונה לפיליון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה מאתונה לפיליון?

סקירה כללית של הנסיעה מאתונה לפיליון

הנסיעה מאתונה לפיליון היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את הכפר היווני. המסלול הוא כ-300 ק"מ (186 מייל) ואורך כארבע שעות להשלמתו. בדרך תעברו דרך כמה מהאתרים היפים וההיסטוריים ביוון, ביניהם העיר העתיקה דלפי והעיירה הציורית ארכובה.

הדרך הטובה ביותר לקחת

הדרך הטובה ביותר לקחת בנסיעה מאתונה לפיליון היא לקחת את הכביש הלאומי 1 (E75). מסלול זה ייקח אתכם דרך הערים לאמיה, טריקלה וקרדיצה לפני ההגעה לפיליון. בדרך תעברו דרך כמה מהאתרים היפים וההיסטוריים ביוון, ביניהם העיר העתיקה דלפי והעיירה הציורית ארכובה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מאתונה לפיליון היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את הכפר היווני. בדרך תעברו דרך כמה מהאתרים היפים וההיסטוריים ביוון, ביניהם העיר העתיקה דלפי והעיירה הציורית ארכובה. תעברו גם דרך כמה מהנופים ההרים המדהימים ביותר במדינה, כולל רכסי ההרים פרנסוס ואותריס.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך בנסיעה מאתונה לפיליון. בדלפי תוכלו לבקר בהריסות העתיקות של מקדש אפולו ובמוזיאון הארכיאולוגי של דלפי. באראצ'ובה תוכלו לחקור את הכפר היווני המסורתי וליהנות מהמטבח המקומי. תוכלו גם לעשות מעקף לאתר הסקי הסמוך פרנסוס, בו תוכלו ליהנות מסקי וסנובורד בחודשי החורף.

עוצרים לעשות בדרך

אם אתם מחפשים לעשות כמה עצירות בדרך, יש הרבה מקומות לחקור. בלמיה, תוכלו לבקר בטירה ההיסטורית ובאתר הארכיאולוגי הסמוך של Thermopylae. בטריקלה תוכלו לחקור את העיר העתיקה ולבקר במנזרים הסמוכים. בקרדיצה תוכלו לבקר בעיר העתיקה ובאגם הסמוך.

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מאתונה לפיליון, חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לך מספיק זמן לעשות את כל העצירות שאתה רוצה לעשות. חשוב גם לוודא שיש לך מספיק דלק לנסיעה, מכיוון שחלק מהכבישים יכולים להיות די מרוחקים. לבסוף, כדאי לבדוק את מזג האוויר לפני היציאה לדרך, מכיוון שהכבישים עלולים להיות בוגדניים בחודשי החורף.

סיכום

הנסיעה מאתונה לפיליון היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את הכפר היווני. בדרך תעברו דרך כמה מהאתרים היפים וההיסטוריים ביוון, ביניהם העיר העתיקה דלפי והעיירה הציורית ארכובה. יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך, כולל ביקור בהריסות העתיקות של דלפי וסיור בכפר היווני המסורתי ארצ'ובה. חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לכם מספיק זמן לעשות את כל העצירות שאתם רוצים לעשות, ולבדוק את מזג האוויר לפני היציאה לדרך. למידע נוסף על הנסיעה מאתונה לפיליון, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן