דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה מאיסטנבול לבורסה?

כמה זמן הנסיעה מאיסטנבול לבורסה?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן הנסיעה מאיסטנבול לבורסה?

סקירה כללית של הנסיעה מאיסטנבול לבורסה

הנסיעה מאיסטנבול לבורסה היא קצרה יחסית, לוקחת קצת יותר משעתיים אם לוקחים את המסלול הישיר ביותר. המסע הוא מסע נופי, לוקח אותך דרך הגבעות המתגלגלות של אזור מרמרה, עם שפע הזדמנויות לעצור ולחקור לאורך הדרך. המסלול מאיסטנבול לבורסה הוא מסלול פופולרי עבור תיירים, שכן הוא לוקח אותך דרך כמה החלקים היפים ביותר של טורקיה. המסע מתחיל באיסטנבול, העיר הגדולה בטורקיה, ולוקח אתכם דרך אזור מרמרה, על הגבעות המתגלגלות והנופים הירוקים והמוריקים. לאחר מכן המסלול לוקח אתכם דרך העיר בורסה, העיר הרביעית בגודלה בטורקיה, לפני שהוא מסתיים בעיר בורסה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מאיסטנבול לבורסה היא קצרה יחסית, לוקחת קצת יותר משעתיים אם לוקחים את המסלול הישיר ביותר. המסע הוא מסע נופי, לוקח אותך דרך הגבעות המתגלגלות של אזור מרמרה, עם שפע הזדמנויות לעצור ולחקור לאורך הדרך. המסלול מאיסטנבול לבורסה הוא מסלול פופולרי עבור תיירים, שכן הוא לוקח אותך דרך כמה החלקים היפים ביותר של טורקיה. בדרך תעברו דרך הערים Tekirdag, Kocaeli ו-Yalova, שכולן מציעות שפע של אתרים ואטרקציות לחקור. המסע ייקח אתכם גם דרך האזור הכפרי המדהים של אזור מרמרה, עם נופיו הירוקים והמוריקים. וגבעות מתגלגלות. תעברו גם בעיר בורסה, העיר הרביעית בגודלה בטורקיה, לפני שתסיימו בעיר בורסה.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך בנסיעה מאיסטנבול לבורסה. אתה יכול לעצור ב-Tekirdag כדי לחקור את האתרים ההיסטוריים הרבים של העיר, או לקחת הפסקה ב-Kocaeli כדי לבקר במוזיאונים ובגלריות הרבות של העיר. אתה יכול גם לעשות מעקף לעיר Yalova, הידועה במעיינות התרמיים והחמים שלה. מעיינות. כאן תוכלו לטבול במעיינות החמים ולהירגע בבריכות התרמיות.

טיפים למסע

בנסיעה מאיסטנבול לבורסה, חשוב לתכנן את הנסיעה מראש. הקפד לבדוק את תנאי התנועה לפני שאתה יוצא לדרך, מכיוון שהכבישים עלולים להיות עמוסים בשעות השיא. חשוב גם לוודא שיש לך מספיק דלק לנסיעה, מכיוון שאין הרבה תחנות דלק לאורך הדרך. כמו כן, מומלץ להביא איתכם כמה חטיפים ושתייה, כי אין הרבה מקומות לעצור ולאכול בדרך.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן עיקרי הדברים
150 מייל 2 שעות גבעות מתגלגלות, נופים ירוקים, אתרים היסטוריים, מוזיאונים וגלריות, מעיינות תרמיים ומעיינות חמים

לסיכום, הנסיעה מאיסטנבול לבורסה היא קצרה יחסית, לוקחת קצת יותר משעתיים אם לוקחים את המסלול הישיר ביותר. המסע הוא מסע נופי, לוקח אותך דרך הגבעות המתגלגלות של אזור מרמרה, עם הרבה הזדמנויות לעצור ולחקור לאורך הדרך. הקפידו לתכנן את הנסיעה מראש והביאו עמכם חטיפים ושתייה, כי אין הרבה מקומות לעצור ולאכול בדרך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן