דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה מאילת לים המלח?

כמה זמן הנסיעה מאילת לים המלח?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן הנסיעה מאילת לים המלח?

כמה זמן הנסיעה מאילת לים המלח?

הנסיעה מאילת לים המלח היא נסיעה של כ-250 קילומטרים (155 מייל). הזמן הכולל שלוקח לבצע את הנסיעה תלוי במסלול שאתה לוקח ובתנאי התנועה, אבל זה לוקח בדרך כלל בין שלוש לארבע שעות. ים המלח ממוקם בבקעת הירדן, והוא הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ. היא גובלת בירדן במזרח ובישראל במערב. אילת היא עיר באזור הדרומי ביותר של ישראל, השוכנת על הים האדום. הנסיעה מאילת לים המלח היא עיר נופית ולוקחת אותך דרך מדבר הנגב והרי יהודה. בדרך תעברו ליד העיר העתיקה באר שבע, בקעת תמנע וים המלח עצמו. המסלול מאילת לים המלח הוא מסלול פופולרי לתיירים, מכיוון שהוא מציע הזדמנות לחוות את היופי של המדבר והנוף הייחודי של ים המלח. המסלול פופולרי גם בקרב המקומיים, מכיוון שהוא דרך נוחה להגיע ממקום למקום.

המסלולים השונים

ישנם מספר מסלולים בהם תוכלו לנסוע בנסיעה מאילת לים המלח. המסלול הישיר ביותר הוא לעלות על כביש 90, העובר לאורך החוף המערבי של ים המלח. מסלול זה אורך כשלוש שעות והוא הנופי ביותר. מסלול נוסף הוא לעלות על כביש 40, העובר בנגב והרי יהודה. מסלול זה מעט ארוך יותר, אורך כארבע שעות, אך הוא מציע נופים יפים יותר.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

בדרך תעברו ליד כמה מראות מעניינים. במדבר הנגב תוכלו לבקר בבקעת תמנע, שם תוכלו לחקור את מכרות הנחושת העתיקים ולראות את תצורות הסלע הייחודיות. בהרי יהודה תוכלו לבקר בעיר העתיקה באר שבע, שבה נמצאים כמה מהארכיאולוגיות העתיקות ביותר. אתרים בעולם. אפשר לבקר גם בעיר חברון הסמוכה, שבה נמצא מערת המכפלה.

למה לצפות בים המלח

כשתגיעו לים המלח, תוכלו לחוות את הנוף הייחודי שלו. המים כל כך מלוחים שאי אפשר לשחות בהם, אבל אפשר לצוף על פניהם. אתה יכול גם לבקר בחופים הסמוכים, הפופולריים בקרב תיירים. ים המלח הוא גם ביתם של כמה מחיות הבר הייחודיות בעולם, כולל הצפרדע המצוירת החולה בסכנת הכחדה והדג העיוור. תוכלו גם לבקר בשמורות הטבע הסמוכות, בהן מתגוררים מגוון ציפורים ובעלי חיים נוספים.

השוואה מהירה

מקום מֶרְחָק זְמַן
אילת עד ים המלח 250 ק"מ (155 מייל) 3-4 שעות

לסיכום, הנסיעה מאילת לים המלח היא נסיעה נופית שנמשכת כשלוש עד ארבע שעות. בדרך תעברו ליד כמה אתרים מעניינים, ביניהם בקעת תמנע והעיר העתיקה באר שבע. כשתגיעו לים המלח, תוכלו לחוות את הנוף הייחודי שלו ואת חיות הבר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן