דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה לזנזיבר?

כמה זמן הנסיעה לזנזיבר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה לזנזיבר?

מה זה זנזיבר?

זנזיבר הוא אזור חצי אוטונומי של טנזניה במזרח אפריקה. זהו ארכיפלג המורכב משני איים עיקריים, אונגוג'ה ופמבה, וממספר איים קטנים יותר. זנזיבר ידועה בחופים היפים שלה, בשוניות האלמוגים ובתרבות הייחודית שלה. זהו יעד תיירותי פופולרי עבור אנשים מרחבי העולם.

כמה רחוקה זנזיבר מהיבשת?

זנזיבר ממוקמת כ-25 מיילים מהחוף של טנזניה היבשתית. היא נגישה באמצעות מעבורת מנמל דאר א-סלאם, שהיא העיר הגדולה ביותר בטנזניה. הנסיעה במעבורת אורכת כשעתיים.

כמה זמן הנסיעה לזנזיבר?

הנסיעה לזנזיבר מהיבשת היא כ-500 מיילים. בהתאם למסלול שנלקח, הנסיעה יכולה להימשך בין 10 ל-12 שעות. המסלול הישיר ביותר הוא לקחת את המעבורת מדאר א-סלאם לזנזיבר. זוהי הדרך המהירה ביותר להגיע לאי, שכן היא אורכת שעתיים בלבד.

מהי הדרך הטובה ביותר להגיע לזנזיבר?

הדרך הטובה ביותר להגיע לזנזיבר היא לקחת את המעבורת מדאר א-סלאם. זוהי הדרך המהירה והנוחה ביותר להגיע אל האי. זוהי גם האפשרות המשתלמת ביותר, שכן הנסיעה במעבורת עולה רק כמה דולרים.

מה העלות של הנסיעה במעבורת?

עלות הנסיעה במעבורת מדאר א-סלאם לזנזיבר היא כ-$20 דולר. זהו כרטיס לכיוון אחד, והנסיעה במעבורת אורכת כשעתיים.

מה העלות של טיסה לזנזיבר?

עלות טיסה לזנזיבר מדאר א-סלאם היא כ-$100 דולר. זהו כרטיס לכיוון אחד, והטיסה אורכת כשעה.

השוואה מהירה

אופן תחבורה זְמַן עֲלוּת
מַעבּוֹרֶת 2 שעות $20 דולר
טִיסָה 1 שעה $100 דולר

בסך הכל, הנסיעה לזנזיבר מהיבשת היא כ-500 מייל ויכולה להימשך בין 10 ל-12 שעות. הדרך המשתלמת והנוחה ביותר להגיע לאי היא לקחת את המעבורת מדאר א-סלאם, שאורכת שעתיים בלבד ועולה כמה דולרים. אם הזמן הוא המהות, אז טיסה היא האפשרות הטובה ביותר, שכן זה לוקח רק שעה אחת ועולה בסביבות $100 דולר.

דעה אישית

הייתי בזנזיבר פעמיים ובשתי הפעמים לקחתי את המעבורת מדאר א-סלאם. זו הייתה חוויה נהדרת ואני ממליץ עליה בחום לכל מי שמחפש לבקר באי. הנסיעה במעבורת הייתה חלקה והנופים היו מדהימים. בנוסף, זה היה הרבה יותר זול מאשר לקחת טיסה. אם אתם מחפשים דרך ייחודית ובמחיר סביר להגיע לזנזיבר, אז לקחת את המעבורת היא בהחלט הדרך ללכת. למידע נוסף על זנזיבר, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן