דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן הנסיעה לדה בוקר אילת?

כמה זמן הנסיעה לדה בוקר אילת?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה לדה בוקר אילת?

מה זה דה בוקר אילת?

דה בוקר אילת מהווה שער כניסה לים האדום בישראל. הוא ממוקם בקצה הדרומי ביותר של המדינה, ליד הגבול עם מצרים. העיר ידועה בחופים היפים שלה, בשוניות האלמוגים והשקיעות המדהימות שלה. זה גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל דולפינים, צבים וציפורי ים.

כמה רחוקה דה בוקר אילת מהערים הגדולות?

דה בוקר אילת נמצאת במרחק של כ-200 ק"מ (124 מייל) מתל אביב, העיר הגדולה בישראל. היא גם נמצאת במרחק של כ-500 קילומטרים מירושלים, בירת המדינה.

כמה זמן לוקח לנסוע לדה בוקר אילת?

הנסיעה לדה בוקר אילת מתל אביב אורכת כשלוש וחצי שעות. הנסיעה מירושלים אורכת כשבע שעות. המסלול מתל אביב הוא ברובו כביש מהיר, בעוד המסלול מירושלים הוא ברובו דרך המדבר.

למה לצפות בנסיעה לדה בוקר אילת

הנסיעה לדה בוקר אילת היא נסיעה נופית. בדרך תעברו במדבר הנגב, ים המלח ובקעת הערבה. כמו כן תעברו בעיר באר שבע, שהיא העיר הגדולה ביותר באזור הנגב.

דברים לעשות בדה בוקר אילת

ברגע שמגיעים לדה בוקר אילת, יש הרבה מה לעשות. תוכלו לחקור את חופי העיר, לצאת לשנורקלינג או לצלול בים האדום, או לצאת לסיור בסירה באזור. כמו כן, תוכלו לבקר בשמורת הציפורים באילת, שבה חיים למעלה מ-200 מיני ציפורים.

טיפים לנסיעה לדה בוקר אילת

בנסיעה לדה בוקר אילת חשוב לתכנן מראש. הקפד לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני שאתה עוזב, שכן המדבר יכול להיות חם מאוד במהלך חודשי הקיץ. כמו כן, חשוב להצטייד בהרבה מים וחטיפים, שכן יש מעט מקומות לעצור בדרך. בנוסף, הקפד למלא את מיכל הדלק שלך לפני שאתה עוזב, מכיוון שיש מעט תחנות דלק באזור.

סיכום

הנסיעה לדה בוקר אילת היא ארוכה, אבל שווה את זה בגלל הנופים המדהימים והפעילויות הרבות הקיימות באזור. עם מעט תכנון והכנה, תוכלו להפיק את המרב מהטיול שלכם ולזכות בחוויה בלתי נשכחת. למידע נוסף על דה בוקר אילת, מצא מידע נוסף בויקיפדיה או צפה בסרטונים על דה בוקר אילת ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן