דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן הנסיעה ברכב מלוס אנג'לס?

כמה זמן הנסיעה ברכב מלוס אנג'לס?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה ברכב מלוס אנג'לס?

כמה זמן הנסיעה ברכב מלוס אנג'לס?

לוס אנג'לס היא עיר מרכזית בארצות הברית, השוכנת במדינת קליפורניה. זוהי העיר השנייה בגודלה במדינה, והיא ביתם של אטרקציות פופולריות רבות, כולל הוליווד, מזח סנטה מוניקה ומצפה הכוכבים של גריפית'. אבל כמה זמן הנסיעה ברכב מלוס אנג'לס לערים אחרות בארצות הברית?

מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו

הנסיעה ברכב מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו היא כ-6 שעות ו-30 דקות. המסלול לוקח אתכם במעלה הכביש המהיר של חוף האוקיינוס השקט, ותעברו בכמה מהנופים היפים במדינה.

מלוס אנג'לס ללאס וגאס

הנסיעה ברכב מלוס אנג'לס ללאס וגאס היא כ-4 שעות ו-30 דקות. מסלול זה לוקח אותך דרך מדבר מוהאבי, ותעבור דרך כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר במדינה, כולל סכר הובר והגרנד קניון.

מלוס אנג'לס לסן דייגו

הנסיעה ברכב מלוס אנג'לס לסן דייגו היא כשעתיים ו-30 דקות. מסלול זה לוקח אותך דרך כמה מקו החוף היפים ביותר במדינה, ותעבור בכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר באזור, כולל גן החיות של סן דייגו ו-SeaWorld.

השוואה מהירה

יַעַד זְמַן
סן פרנסיסקו 6 שעות 30 דקות
לאס וגאס 4 שעות 30 דקות
סן דייגו 2 שעות 30 דקות

דעה אישית

נסיעה מלוס אנג'לס לערים אחרות בארצות הברית היא דרך מצוינת לחקור את המדינה. אתה זוכה לראות כמה מהנופים היפים ביותר במדינה, ואתה זוכה לחוות כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר. בנוסף, זו דרך מצוינת לחסוך כסף בכרטיסי טיסה. אז אם אתם מחפשים דרך מצוינת לחקור את ארצות הברית, שקול לקחת נסיעה ברכב מלוס אנג'לס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן