דף הבית » זמן זה משאב חשוב » כמה זמן הנסיעה ברכבת לבן גוריון?

כמה זמן הנסיעה ברכבת לבן גוריון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה ברכבת לבן גוריון?

מהו נמל התעופה בן גוריון?

נמל התעופה בן גוריון, הידוע גם בשם נמל התעופה תל אביב, הוא נמל התעופה הבינלאומי המרכזי בישראל. הוא ממוקם בסמוך לעיר לוד, כ-15 קילומטרים דרומית מזרחית לתל אביב. שדה התעופה נקרא על שמו של ראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן-גוריון. זהו שדה התעופה העמוס ביותר בישראל, המטפל ביותר מ-20 מיליון נוסעים בשנה.

כמה זמן הנסיעה ברכבת לבן גוריון?

הנסיעה ברכבת לנמל התעופה בן גוריון מתל אביב אורכת כ-25 דקות. הרכבת יוצאת מתחנת רכבת מרכז תל אביב סבידור ומגיעה לתחנת הרכבת של שדה התעופה, הממוקמת בסמוך לטרמינלים. הרכבת פועלת כל 30 דקות וניתן לרכוש כרטיסים בתחנה או באינטרנט.

תחנות רכבת לאורך הדרך

הרכבת עוצרת במספר תחנות לאורך הדרך, ביניהן אוניברסיטת תל אביב, קריית אונו, לוד ונמל התעופה בן גוריון. הרכבת עוצרת גם במספר תחנות נוספות, בהן פתח תקווה, בני ברק וראשון לציון.

תעריפי רכבת

מחיר הנסיעה ברכבת לנמל התעופה בן גוריון הוא 11.90 ש"ח (כ-3.30 דולר). את התעריף ניתן לשלם במזומן או בכרטיס אשראי בתחנה, או בכרטיס רב קו. כרטיס רב קו הוא כרטיס מראש שניתן להשתמש בו לתחבורה ציבורית בישראל.

אפשרויות תחבורה אחרות

בנוסף לרכבת, ישנן מספר אפשרויות תחבורה נוספות להגיע לנתב"ג. אלה כוללים אוטובוסים, מוניות והסעות פרטיות. אוטובוסים יוצאים מתל אביב לשדה התעופה כל 30 דקות ועולים בסביבות 10 ש"ח (כ-2.80 דולר). מוניות זמינות 24 שעות ביממה ועולות בסביבות 80-100 ש"ח (כ-22-28 דולר). הסעות פרטיות זמינות גם הן בעלות של כ-70-90 ש"ח (כ-19-25 דולר).

למידע נוסף על נמל התעופה בן גוריון, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן