דף הבית » מידע מהיר על זמן » כמה זמן הנסיעה ברכבת הכדור מטוקיו להירושימה?

כמה זמן הנסיעה ברכבת הכדור מטוקיו להירושימה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה ברכבת הכדור מטוקיו להירושימה?

מהי רכבת הכדורים?

רכבת הכדורים, הידועה גם בשם שינקנסן, היא מערכת רכבת מהירה ביפן. היא מופעלת על ידי קבוצת הרכבות של Japan והיא אחת ממערכות התחבורה היעילות והאמינות בעולם. רכבת הכדורים מסוגלת להגיע למהירות של עד 320 קמ"ש (200 מייל לשעה), מה שהופך אותה לאחת מהרכבות המהירות בעולם. זה גם אחד הבטוחים, עם רקורד בטיחות מושלם מאז הקמתו ב-1964.

כמה זמן הנסיעה ברכבת הכדור מטוקיו להירושימה?

הנסיעה ברכבת הקליע מטוקיו להירושימה אורכת כ-4 שעות ו-10 דקות. הרכבת יוצאת מתחנת טוקיו ומגיעה לתחנת הירושימה. המרחק הכולל בין שתי הערים הוא 874 ק"מ (543 מיילים).

מה העלות של הנסיעה ברכבת הכדור מטוקיו להירושימה?

עלות הנסיעה ברכבת הכדור מטוקיו להירושימה תלויה בסוג הכרטיס שאתה רוכש. התעריף הבסיסי לכרטיס בכיוון אחד הוא ¥14,110 (כ-$130 דולר). אם אתה רוכש כרטיס גרין קאר, המחיר הוא 19,110 ¥ (כ-$175 דולר).

מה ההבדל בין כרטיס רכב רגיל לירוק?

כרטיס רגיל הוא האופציה החסכונית ביותר ומקנה גישה לישיבה סטנדרטית. כרטיס גרין קאר מספק גישה למושבים גדולים ונוחים יותר והוא יקר יותר.

אילו שירותים נוספים זמינים ברכבת הכדורים?

רכבת הכדורים מציעה מגוון שירותים כדי להפוך את הנסיעה שלך למהנה יותר. אלה כוללים Wi-Fi, שקעי חשמל ושירות אוכל. אתה יכול גם לרכוש מזכרות וחטיפים מהחנות המשולבת.

השוואה מהירה

שֵׁרוּת כרטיס רגיל כרטיס גרין רכב
מֶשֶׁך 4 שעות 10 דקות 4 שעות 10 דקות
עֲלוּת ¥14,110 ¥19,110
הוֹשָׁבָה תֶקֶן גדול יותר, נוח יותר
וויי – פיי כן כן
שקעי חשמל כן כן
שירות מזון כן כן
חנות משולבת כן כן

רכבת הכדורים היא דרך מצוינת לנסוע בין טוקיו להירושימה. הוא מהיר, יעיל ונוח, ומציע מגוון שירותים כדי להפוך את המסע שלך למהנה יותר. עלות הכרטיס תלויה בסוג הכרטיס שתרכשו, אך משך הנסיעה זהה ללא קשר לסוג הכרטיס.

שאלות ותשובות

ש: האם רכבת הכדורים נגישה לכיסא גלגלים?

ת: כן, רכבת הכדורים נגישה לכיסאות גלגלים. ישנם מקומות ייעודיים לכיסא גלגלים ברכבת והצוות מאומן לסייע לנוסעים עם צרכים מיוחדים.

ש: האם יש הנחות לילדים?

ת: כן, ילדים בגילאי 6-11 זכאים להנחה של 50% מהתעריף הרגיל. ילדים מגיל 5 ומטה זכאים לכרטיס חינם.

ש: האם יש שירות אחסון מזוודות זמין?

ת: כן, יש שירות אחסון מזוודות זמין ברכבת הכדורים. השירות הינו ללא תשלום וזמין בכל התחנות.

סיכום

הנסיעה ברכבת הקליע מטוקיו להירושימה אורכת כ-4 שעות ו-10 דקות. עלות הכרטיס תלויה בסוג הכרטיס שתרכשו, כאשר התעריף הבסיסי לכרטיס בכיוון אחד הוא ¥14,110 (כ-$130 USD). רכבת הכדורים מציעה מגוון שירותים כדי להפוך את הנסיעה שלך למהנה יותר, כולל Wi-Fi, שקעי חשמל ושירות אוכל. יש גם הנחות לילדים ושירות אחסון מזוודות זמין בכל התחנות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן