דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן הנסיעה בין מרסיי למונקו?

כמה זמן הנסיעה בין מרסיי למונקו?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה בין מרסיי למונקו?

כמה זמן הנסיעה בין מרסיי למונקו?

הנסיעה בין מרסיי ומונקו היא נסיעה נופית, ולוקחת אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של הריביירה הצרפתית. אורכו של המסלול הוא כ-200 ק"מ (124 מייל) ואורך כ-2.5 שעות. בדרך תעברו דרך כמה עיירות וכפרים חוף מדהימים, כמו גם כמה מהנוף ההרים המדהים ביותר באזור.

המסלול

המסלול ממרסיי למונקו הוא מסלול פשוט יחסית. תתחיל בנסיעה דרומה על הכביש המהיר A7, שייקח אותך דרך העיר אקס-אן-פרובאנס ולאחר מכן אל הכביש המהיר A8. משם תמשיכו דרומה, עברו דרך העיירות פרז'וס וסן רפאל לפני ההגעה למונקו.

למה לצפות בדרך

הנסיעה ממרסיי למונקו היא נסיעה נופית, ולוקחת אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של הריביירה הצרפתית. תעברו דרך כמה עיירות וכפרים חוף מדהימים, כמו גם כמה מהנוף ההרים המדהים ביותר באזור. המסלול לוקח אתכם דרך העיירות אקס-אן-פרובאנס, פריז'וס וסן-רפאל, שכל אחת מהן מציעה אטרקציות ייחודיות משלה. אקס-אן-פרובנס היא עיירה מקסימה עם אווירה תוססת ושפע של מראות היסטוריים שאפשר לחקור. פרג'וס היא עיירת חוף ציורית עם חוף יפהפה ושפע של מסעדות ובתי קפה. וסנט רפאל הוא כפר מקסים עם נמל יפהפה ושפע של חנויות ומסעדות. לאורך הדרך תעברו גם בנוף הררי מדהים. המסלול לוקח אתכם דרך מאסיף דה מאורס, רכס הרים שמציע כמה מהנופים המדהימים ביותר באזור. תעברו גם דרך Gorges du Verdon, קניון מרהיב עם נופים מדהימים של האזור הכפרי שמסביב.

דברים שכדאי לדעת לפני שאתה הולך

לפני שתצאו לנסיעה ממרסיי למונקו, יש כמה דברים שכדאי לדעת. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהמסע שלך:

  • ודא שיש לך מספיק דלק לנסיעה. אורכו של המסלול הוא כ-200 ק"מ (124 מייל), כך שתצטרכו לוודא שיש לכם מספיק דלק לכל הטיול.
  • אפשרו הרבה זמן למסע. המסלול לוקח בערך 2.5 שעות להשלמתו, אז הקפידו להשאיר הרבה זמן למסע.
  • שימו לב למגבלות המהירות. מגבלות המהירות בכבישים המהירים בצרפת הן בדרך כלל 130 קמ"ש (80 קמ"ש), אז הקפידו להיצמד למהירות המותרת.
  • תביא מפה. למרות שהמסלול פשוט יחסית, תמיד כדאי להביא איתך מפה, למקרה שתלך לאיבוד.
  • תכנן את העצירות שלך. יש הרבה מקומות לעצור בדרך, אז ודאו שאתם מתכננים את העצירות שלכם מראש.

הנסיעה ממרסיי למונקו היא נסיעה נופית, ולוקחת אותך דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של הריביירה הצרפתית. אורכו של המסלול הוא כ-200 ק"מ (124 מייל) ואורך כ-2.5 שעות. בדרך תעברו דרך כמה עיירות וכפרים חוף מדהימים, כמו גם כמה מהנוף ההרים המדהים ביותר באזור. אז אם אתם מחפשים נסיעה נופית, המסלול ממרסיי למונקו בהחלט שווה לשקול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן