דף הבית » חדש » כמה זמן הנסיעה בין דברצן לבודפשט?

כמה זמן הנסיעה בין דברצן לבודפשט?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה בין דברצן לבודפשט?

כמה זמן הנסיעה בין דברצן לבודפשט?

הנסיעה בין דברצן לבודפשט היא כ-200 ק"מ (124 מייל) ואורכת כ-2.5 שעות. המסלול הוא ברובו על הכביש המהיר M3, שהוא כביש אגרה, כך שתצטרכו לשלם תשלום כדי להשתמש בו. המסע ברובו מישורי וישר, עם כמה גבעות מתגלגלות ועיקולים לאורך הדרך.

למה לצפות במסע

הנסיעה בין דברצן לבודפשט היא ברובה על הכביש המהיר M3, כך שתוכלו לצפות לנסיעה חלקה ונוחה. הכביש המהיר מתוחזק היטב ויש בו הרבה תחנות מנוחה לאורך הדרך. הנוף הוא ברובו שטח חקלאי שטוח, עם כמה גבעות מתגלגלות ועיקולים לאורך הדרך.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה בין דברצן לבודפשט היא בעיקר על הכביש המהיר M3, כך שאין הרבה מה לראות בדרך. עם זאת, יש כמה אתרים מעניינים לראות אם אתה לוקח את הזמן כדי לחקור. העיר Szolnok ממוקמת לאורך המסלול והיא ביתם של מספר אתרים היסטוריים, ביניהם טירת Szolnok ובית הכנסת Szolnok. גם העיר קסקמט ממוקמת לאורך המסלול והיא ביתם של מספר אטרקציות מעניינות, ביניהן גן החיות של קצ'מט והארבורטום של קצ'מט.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זְמַן
200 ק"מ (124 מייל) 2.5 שעות

דעה אישית

לאחרונה נסעתי מדברצן לבודפשט ומצאתי שהנסיעה נעימה למדי. הכביש המהיר מתוחזק היטב והנוף הוא ברובו שטח חקלאי שטוח, כך שזו נסיעה נוחה. אין הרבה אתרים לראות לאורך הדרך, אבל יש כמה אטרקציות מעניינות בערים Szolnok ו-Kecskemét אם תפנו את הזמן לחקור. אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להגיע מדברצן לבודפשט, אז הנסיעה בהחלט שווה לשקול. למידע נוסף על הנסיעה בין דברצן לבודפשט, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן