דף הבית » מתי » כמה זמן הנסיעה בין אלבניה למקדוניה?

כמה זמן הנסיעה בין אלבניה למקדוניה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הנסיעה בין אלבניה למקדוניה?

כמה זמן הנסיעה בין אלבניה למקדוניה?

הנסיעה בין אלבניה למקדוניה היא כ-4 שעות ו-30 דקות. המסלול הוא קו ישר, כך שזמן הנסיעה בפועל קצר יותר. המרחק הכולל הוא כ-250 ק"מ (155 מייל). הנסיעה בין שתי המדינות היא בעיקר דרך שטח הררי. הכביש ברובו דו-נתיבי, עם כמה קטעים של כביש מהיר בן ארבעה נתיבים. הנוף יפהפה, עם גבעות ירוקות ושופעות והרים מושלגים. בדרך תעברו דרך מספר עיירות וכפרים קטנים. הנסיעה קלה יחסית, אם כי יש כמה קטעים תלולים. הכבישים בדרך כלל במצב טוב, אם כי ישנם חלקים הטעונים תיקון. המהירות המותרת היא בדרך כלל 50 קמ"ש (30 מייל לשעה). בעת נסיעה בין אלבניה למקדוניה, תצטרך להחזיק את הדרכון שלך ומסמכים אחרים מוכנים. תצטרך גם לשלם אגרה במעבר הגבול. העלות היא בדרך כלל בסביבות 5 אירו.

למה לצפות בגבול

במעבר הגבול, תצטרך להציג את הדרכון שלך ומסמכים אחרים. שומרי הגבול עשויים לשאול אותך גם כמה שאלות לגבי הטיול שלך. התהליך נמשך בדרך כלל כ-15 דקות. ברגע שתעברו את הגבול, תהיו במקדוניה. הנסיעה מהגבול לעיר הבירה סקופיה היא כשעתיים.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

בדרך תעברו באזור כפרי יפהפה. תעברו גם דרך כמה עיירות וכפרים קטנים. הנוף מדהים, עם גבעות ירוקות ושופעות והרים מושלגים. תעברו גם דרך כמה אתרים היסטוריים מעניינים. העיירה אוכריד היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, והיא ביתם של כמה מהכנסיות העתיקות בעולם. גם העיירה סטרוגה שווה ביקור, עם האגם המדהים שלה וגשר האבן הישן.

סיכום

הנסיעה בין אלבניה למקדוניה היא נסיעה יפהפייה, עם נוף מדהים ואתרים היסטוריים מעניינים. זמן הנסיעה הכולל הוא כ-4 שעות ו-30 דקות, ועלות האגרה במעבר הגבול היא בדרך כלל בסביבות 5 אירו. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן