דף הבית » זמן זה משאב חשוב » כמה זמן הטיסה למאוריציוס?

כמה זמן הטיסה למאוריציוס?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הטיסה למאוריציוס?

כמה זמן הטיסה למאוריציוס?

מאוריציוס היא מדינת איים יפהפיה השוכנת באוקיינוס ההודי מול חופי אפריקה. הוא ידוע בחופים המדהימים שלו, ביערות עבותים ובתרבות התוססת. אבל כמה זמן הטיסה למאוריציוס? התשובה לשאלה זו תלויה מאיפה אתה טס. באופן כללי, זמן הטיסה למאוריציוס מרוב הערים הגדולות באירופה ובצפון אמריקה הוא בין 12 ל-14 שעות. מערים באסיה, זמן הטיסה הוא בדרך כלל בין 8 ל-10 שעות. זמן הטיסה תלוי גם בסוג המטוס בו אתה טס. לדוגמה, טיסה ישירה מלונדון למאוריציוס במטוס בואינג 777-200ER תיקח כ-11 שעות ו-30 דקות. מצד שני, טיסה מניו יורק למאוריציוס במטוס בואינג 787-9 דרימליינר תארך בערך 13 שעות ו-30 דקות. כשתגיעו למאוריציוס, תקבלו את פניכם באווירה חמה וידידותית. האי ידוע באירוח שלו ואנשיו תמיד להוטים לעזור למבקרים.

למה לצפות כשתגיעו למאוריציוס

כשתגיעו למאוריציוס, יקבל את פניכם אקלים טרופי. הטמפרטורה היא בדרך כלל בין 25 ל-30 מעלות צלזיוס (77 ו-86 מעלות פרנהייט) בכל ימות השנה. האי הוא ביתם של מגוון חופים מדהימים, כולל גראנד ביי ו-Flic en Flac הפופולריים. אתה יכול גם לחקור את היערות וההרים השופעים של האי, או לצאת לשייט לאיים הסמוכים רודריגס וריוניון. מאוריציוס ידועה גם בתרבות התוססת שלה. האי הוא ביתם של מגוון אתניות, כולל הודיות, אפריקאיות וסינים. תוכלו לחקור את השווקים המקומיים ולטעום מהמטבח המקומי הטעים.

דברים לעשות במאוריציוס

יש הרבה דברים לעשות במאוריציוס. אתה יכול לחקור את החופים המדהימים של האי, לשוט בסירה לאיים הסמוכים, או לצאת לספארי. אתה יכול גם לבקר בעיר הבירה פורט לואיס, שהיא ביתם של מגוון אטרקציות, כולל מסלול המירוצים שאנז דה מארס ו החוף של Caudan. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר הרפתקני, תוכלו לצאת לצלילה או לשנורקלינג במים הצלולים של האוקיינוס ההודי. תוכלו גם לצאת למסע דיג או לשייט בסירה לאיים הסמוכים.

איפה לשהות במאוריציוס

מאוריציוס היא ביתם של מגוון אפשרויות לינה, מאתרי נופש יוקרתיים ועד לבתי הארחה בתקציב נמוך. אתה יכול גם ללון באחת מהדירות או הווילות בשירות עצמי הרבים של האי. אם אתה מחפש חוויה יוקרתית, אתה יכול ללון באחד מאתרי הנופש הרבים של חמישה כוכבים באי. אתרי נופש אלה מציעים מגוון שירותים, כולל חופים פרטיים, בריכות שחייה וספא. אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, תוכלו לשהות באחד מבתי ההארחה הרבים של האי או דירות בשירות עצמי. אפשרויות הלינה הללו בדרך כלל זולות בהרבה מאתרי הנופש, אך עדיין מציעות שהות נוחה.

סיכום

זמן הטיסה למאוריציוס תלוי מאיפה אתה טס. באופן כללי, זמן הטיסה מרוב הערים הגדולות באירופה ובצפון אמריקה הוא בין 12 ל-14 שעות. מערים באסיה, זמן הטיסה הוא בדרך כלל בין 8 ל-10 שעות. כשתגיעו למאוריציוס, תקבלו את פניכם באווירה חמה וידידותית. האי הוא ביתם של מגוון חופים מדהימים, יערות עבותים ותרבות תוססת. יש הרבה דברים לעשות במאוריציוס, החל מחקור החופים המדהימים של האי ועד לטיול בסירה לאיים הסמוכים. מאוריציוס היא גם ביתם של מגוון אפשרויות לינה, מאתרי נופש יוקרתיים ועד לבתי הארחה בתקציב נמוך. לא משנה באיזה סוג של לינה תבחר, בטוח שתהיה לך שהייה בלתי נשכחת במאוריציוס. למידע נוסף על מאוריציוס, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן