דף הבית » מידע מהיר על זמן » כמה זמן הטיסה לטנריף?

כמה זמן הטיסה לטנריף?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הטיסה לטנריף?

כמה זמן הטיסה לטנריף?

טנריף הוא אי ספרדי יפהפה השוכן באוקיינוס האטלנטי מול חופי מרוקו. זהו האי הגדול מבין שבעת האיים הקנריים ומהווה יעד תיירותי פופולרי בזכות החופים המדהימים, חיי הלילה התוססים והתרבות הייחודית שלו. אבל כמה זמן הטיסה לטנריף? התשובה לשאלה זו תלויה מאיפה אתה טס. באופן כללי, טיסות מאירופה לטנריף אורכות בין שלוש לחמש שעות, בעוד טיסות מארצות הברית יכולות להימשך עד שתים עשרה שעות.

טיסות מאירופה

אם אתם טסים מאירופה, זמן הטיסה לטנריף יהיה תלוי בעיר היציאה שלכם. טיסות מלונדון נמשכות בדרך כלל כארבע שעות, בעוד טיסות מפריז אורכות כשלוש וחצי שעות. טיסות מערים גדולות אחרות באירופה כמו מדריד, ברלין ורומא אורכות בין שלוש לארבע שעות.

טיסות מארצות הברית

טיסות מארצות הברית לטנריף ארוכות בהרבה מטיסות מאירופה. טיסות מניו יורק נמשכות בדרך כלל בסביבות תשע שעות, בעוד טיסות מלוס אנג'לס אורכות בערך שתים עשרה שעות. טיסות מערים גדולות אחרות בארה"ב כמו שיקגו, יוסטון ומיאמי אורכות בין שמונה לעשר שעות.

למה לצפות כשתגיעו

כשתגיעו לטנריף, תוכלו לצפות לקבל את פניכם בטמפרטורות חמות ושמי שמש. באי יש טמפרטורה ממוצעת של סביב 23°C (73°F) לאורך כל השנה, מה שהופך אותו ליעד מצוין לחופשת חוף. האי הוא גם ביתם של מגוון אטרקציות, מהחופים המדהימים שלו ועד לחיי הלילה התוססים שלו. יש שפע של פעילויות להעסיק אותך, מטיולים בהרים ועד לחקר התרבות המקומית.

סיכום

אז כמה זמן הטיסה לטנריף? התשובה לשאלה זו תלויה מאיפה אתה טס. טיסות מאירופה אורכות בדרך כלל בין שלוש לחמש שעות, בעוד טיסות מארצות הברית יכולות להימשך עד שתים עשרה שעות. כשתגיעו לטנריף, תוכלו לצפות לקבל את פניכם בטמפרטורות חמות ושמים שטופי שמש, כמו גם שפע פעילויות שיעסיקו אתכם. למידע נוסף על טנריף, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן