דף הבית » למה אסור » כמה זמן הטיסה לאיים הקריביים?

כמה זמן הטיסה לאיים הקריביים?

צרו איתנו קשר

כמה זמן הטיסה לאיים הקריביים?

כמה זמן הטיסה לאיים הקריביים?

טיול לקאריביים הוא חלום עבור רבים, והמחשבה על טיסה ארוכה יכולה להיות מרתיעה. אבל כמה זמן הטיסה לקריביים? התשובה תלויה מאיפה אתה טס. האיים הקריביים הם אזור גדול, וזמן הטיסה ישתנה בהתאם למדינה ממנה אתה טס. באופן כללי, טיסות מארצות הברית וקנדה לקריביים אורכות בין שלוש לחמש שעות. טיסות מאירופה לקאריביים יכולות להימשך עד שמונה שעות.

זמני טיסה מארה"ב וקנדה

הטיסות מארצות הברית וקנדה לאיים הקריביים קצרות יחסית. טיסות מהחוף המזרחי של ארצות הברית לאיים הקריביים יכולות להימשך אפילו שלוש שעות. טיסות מהחוף המערבי של ארה"ב לאיים הקריביים יכולות להימשך עד חמש שעות. טיסות מקנדה לקאריביים גם הן קצרות יחסית. טיסות מהחוף המזרחי של קנדה לאיים הקריביים יכולות להימשך אפילו שלוש שעות. טיסות מהחוף המערבי של קנדה לאיים הקריביים יכולות להימשך עד חמש שעות.

זמני טיסה מאירופה

טיסות מאירופה לקאריביים ארוכות בדרך כלל מטיסות מארצות הברית וקנדה. טיסות מבריטניה לאיים הקריביים יכולות להימשך עד שבע שעות. טיסות מחלקים אחרים של אירופה לאיים הקריביים יכולות להימשך עד שמונה שעות.

זמני טיסה ממקומות אחרים בעולם

טיסות ממקומות אחרים בעולם לקאריביים עשויות להשתנות מאוד. טיסות מאוסטרליה לקאריביים יכולות להימשך עד עשרים שעות. טיסות מאסיה לקאריביים יכולות להימשך עד חמש עשרה שעות.

השוואה מהירה

מקום זמן טיסה
ארצות הברית/קנדה (החוף המזרחי) 3-5 שעות
ארצות הברית/קנדה (החוף המערבי) 5 שעות
אֵירוֹפָּה 7-8 שעות
אוֹסטְרַלִיָה 20 שעות
אַסְיָה 15 שעות

זמן הטיסה לקאריביים יכול להשתנות מאוד בהתאם למקום ממנו אתה טס. עם זאת, רוב הטיסות מארצות הברית וקנדה לקריביים הן קצרות יחסית, והטיסות מאירופה לקאריביים בדרך כלל ארוכות יותר.

דעה אישית

התמזל מזלי לנסוע לקאריביים מספר פעמים, ואני יכול להעיד על כך שזמני הטיסה יכולים להשתנות מאוד בהתאם למקום ממנו טסים. טסתי מארצות הברית לאיים הקריביים, והטיסה ארכה רק שלוש שעות. טסתי גם מאירופה לקריביים, והטיסה הייתה שמונה שעות. לא משנה מאיפה אתה טס, הטיסה לקריביים שווה את זה. האיים הקריביים הם אזור יפהפה עם חופים מדהימים, מים צלולים ותרבויות תוססות. הטיסה אולי ארוכה, אבל הזיכרונות שתצרו בקאריביים יימשכו כל החיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן