דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן אתה צריך לשלם ביטוח לאומי באמריקה כדי להיות זכאי?

כמה זמן אתה צריך לשלם ביטוח לאומי באמריקה כדי להיות זכאי?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אתה צריך לשלם ביטוח לאומי באמריקה כדי להיות זכאי?

כמה זמן אתה צריך לשלם ביטוח לאומי באמריקה כדי להיות זכאי?

ביטוח לאומי הוא תוכנית המעניקה הטבות לעובדים גמלאים ונכים ולמשפחותיהם. הוא ממומן על ידי מיסים שמשלמים עובדים ומעסיקים. כדי להיות זכאי לקצבאות ביטוח לאומי, עליך לעבוד ושילמת מיסים לביטוח לאומי במשך תקופה מסוימת. משך הזמן שאתה צריך לשלם מיסי ביטוח לאומי כדי להיות זכאי לקצבאות תלוי בגיל שלך ובסוג הקצבה שאתה צריך. מבקשים. בדרך כלל, עליך לעבוד ושילמת מסים לביטוח לאומי לפחות 10 שנים, או 40 רבעונים, כדי להיות זכאי לקצבאות הביטוח הלאומי.

דרישות גיל לקצבאות ביטוח לאומי

משך הזמן שאתה צריך לשלם מיסי ביטוח לאומי כדי להיות זכאי להטבות תלוי בגיל שלך. אם אתה בן 62 ומעלה, עליך לעבוד ושילמת מסים לביטוח לאומי לפחות 10 שנים, או 40 רבעונים, כדי להיות זכאי להטבות פרישה מהביטוח הלאומי. אם אתה צעיר מגיל 62, עליך לעבוד ושילמת ביטוח לאומי מסים לפחות 40 רבעונים, או 10 שנים, כדי להיות זכאים לקצבאות נכות של ביטוח לאומי.

סוגי קצבאות ביטוח לאומי

משך הזמן שאתה צריך לשלם מיסי ביטוח לאומי כדי להיות זכאי להטבות תלוי גם בסוג ההטבה שאתה מגיש בקשה. 10 שנים, או 40 רבעונים, כדי להיות זכאים. אם אתה מגיש בקשה לקצבאות נכות של ביטוח לאומי, עליך לעבוד ושילמת מסים לביטוח לאומי לפחות 5 מתוך 10 השנים שלפני נכה, או 20 רבעונים, כדי להיות זכאי .אם אתה מגיש בקשה לקבלת קצבאות שאירים מביטוח לאומי, עליך לעבוד ושילמת מסים לביטוח לאומי לפחות 6 מתוך 13 השנים שלפני מותו של העובד, או 24 רבעונים, כדי להיות זכאי.

השוואה מהירה

תועלת גיל הזמן הדרוש לתשלום מיסי ביטוח לאומי
פרישה לגמלאות 62 ומעלה 10 שנים, או 40 רבעונים
נָכוּת צעיר מ-62 10 שנים, או 40 רבעונים
ניצולים לא 6 מתוך 13 השנים שלפני מותו של העובד, או 24 רבעים

קצבאות הביטוח הלאומי מהוות מקור הכנסה חשוב עבור פנסיונרים רבים ובני משפחותיהם. כדי להיות זכאי לקצבאות ביטוח לאומי, עליך לעבוד ושילמת מיסים לביטוח לאומי למשך פרק זמן מסוים. משך הזמן שאתה צריך לשלם מיסי ביטוח לאומי כדי להיות זכאי להטבות תלוי בגיל שלך ובסוג הקצבה שאתה מבקש. בדרך כלל, עליך לעבוד ושילמת מסים לביטוח לאומי לפחות 10 שנים, או 40 רבעונים, כדי להיות זכאי לקצבאות ביטוח לאומי. אם אתה בן 62 ומעלה ומגיש בקשה לקבלת קצבאות פרישה לביטוח לאומי, עליך לעבוד ושילמת לאומי מיסי ביטחון לפחות 10 שנים, או 40 רבעונים, כדי להיות זכאים. אם אתה צעיר מגיל 62 ומבקש קצבת נכות מביטוח לאומי, עליך לעבוד ושילמת מסים לביטוח לאומי לפחות 5 מתוך 10 השנים שלפני הפכתך לנכה, או 20 רבעונים, כדי להיות זכאי. אם אתה מגיש בקשה לקבלת קצבאות שאירים מביטוח לאומי, עליך לעבוד ושילמת מסים לביטוח לאומי לפחות 6 מתוך 13 השנים שלפני פטירת העובד, או 24 רבעונים, כדי להיות זכאי. חשוב להבין את הדרישות לביטוח לאומי זכאות כדי שתוכל לתכנן את הפרישה שלך. אם יש לך שאלות בנוגע לזכאות לביטוח לאומי, עליך לפנות למוסד לביטוח לאומי לקבלת מידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן