דף הבית » חדש » כמה זמן אתה צריך לחכות בין טיסות Royal Jordanian?

כמה זמן אתה צריך לחכות בין טיסות Royal Jordanian?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אתה צריך לחכות בין טיסות Royal Jordanian?

מה זה רויאל ג'ורדניאן?

רויאל ג'ורדניאן היא חברת התעופה הלאומית של ירדן, שבסיסה בעמאן. היא נוסדה בשנת 1963 והיא חברה בארגון המובילים הערביים. חברת התעופה מפעילה טיסות ליותר מ-50 יעדים במזרח התיכון, אירופה, אפריקה ואסיה. Royal Jordanian ידועה בשירות הלקוחות המעולה שלה ובצי המטוסים המודרני.

מהם היתרונות של טיסה עם Royal Jordanian?

רויאל ג'ורדניאן מציעה מספר הטבות לנוסעיה. אלו כוללים:

  • מטען נדיב של עד 40 ק"ג לנוסע.
  • תוכנית נאמנות, Royal Plus, המציעה הנחות ותגמולים.
  • מגוון אפשרויות בידור בטיסה, כולל סרטים, מוזיקה ומשחקים.
  • מגוון אפשרויות לארוחות, כולל אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.
  • מגוון שירותים מיוחדים לנוסעים עם מוגבלויות.

כמה זמן אתה צריך לחכות בין טיסות Royal Jordanian?

משך הזמן שעליך להמתין בין טיסות Royal Jordanian תלוי בסוג הכרטיס שרכשת. אם רכשתם כרטיס לכיוון אחד, תצטרכו להמתין לפחות 24 שעות לפני שתוכלו לעלות לטיסה הבאה שלכם. אם רכשתם כרטיס הלוך ושוב, תצטרכו להמתין לפחות 12 שעות לפני שתוכלו לעלות לטיסה הבאה שלכם.

מהן דרישות הצ'ק-אין עבור טיסות Royal Jordanian?

על הנוסעים לבצע צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. על הנוסעים להציג דרכון תקף וכל מסמך נדרש אחר בדלפק הצ'ק-אין. כמו כן, על הנוסעים להציג את כרטיס העלייה למטוס וכל מסמך אחר הנדרש במחסום הביטחוני.

מהן דרישות הכבודה לטיסות Royal Jordanian?

רויאל ג'ורדניאן מאפשר לנוסעים להביא מטען יד אחד, במשקל מרבי של 7 ק"ג. הנוסעים רשאים להביא גם כבודה אחת, במשקל מרבי של 40 ק"ג. כל כבודה נוספת חייבת להתבצע בשדה התעופה.

שאלות ותשובות

האם אוכל לשנות את הטיסה שלי עם Royal Jordanian?

כן, אתה יכול לשנות את הטיסה שלך עם Royal Jordanian. ניתן לשנות את הטיסה עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. תחויב בתשלום עבור כל שינוי שיבוצע בטיסה שלך.

האם אוכל להביא את חיית המחמד שלי לטיסה של רויאל ג'ורדניאן?

כן, אתה יכול להביא את חיית המחמד שלך לטיסה של רויאל ג'ורדניאן. עליך ליצור קשר עם חברת התעופה מראש כדי לתאם את הובלת חיית המחמד שלך. ישנו תשלום עבור הובלת חיות מחמד בטיסות Royal Jordanian.

האם אוכל להביא מחשב נייד לטיסה של רויאל ג'ורדניאן?

כן, אתה יכול להביא מחשב נייד בטיסת רויאל ג'ורדניאן. עם זאת, עליך להצהיר על המחשב הנייד שלך בנקודת הבידוק הביטחונית. המחשב הנייד שלך ייסרק וייתכן שיהיה כפוף לבדיקות אבטחה נוספות.

האם אוכל להביא אוכל לטיסה של רויאל ג'ורדניאן?

כן, אתה יכול להביא אוכל בטיסת רויאל ג'ורדניאן. עם זאת, עליך להצהיר על כל פריטי מזון במחסום הביטחוני. כל פריטי מזון שאסור להכניס לטיסה יוחרמו. לסיכום, רויאל ג'ורדניאן היא חברת תעופה נהדרת לטוס איתה. חברת התעופה מציעה כמות כבודה נדיבה, תוכנית נאמנות ומגוון אפשרויות בידור בטיסה. על הנוסעים לבצע צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני מועד היציאה המתוכנן ועליהם להציג דרכון תקף וכל מסמך אחר הנדרש בדלפק הצ'ק-אין. כמו כן, על הנוסעים להציג את כרטיס העלייה למטוס וכל מסמך אחר הנדרש במחסום הביטחוני. רויאל ג'ורדניאן מאפשרת לנוסעים להביא מטען יד אחד, במשקל מרבי של 7 ק"ג, וחתיכת כבודה אחת, במשקל מרבי של 40 ק"ג. הנוסעים יכולים לשנות את הטיסה שלהם עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן, ויכולים להביא את חיית המחמד שלהם לטיסה בתיאום מראש. יש להצהיר על מחשבים ניידים במחסום הביטחוני, וכן יש להצהיר על מוצרי מזון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן