דף הבית » מה קורה? » כמה זמן אתה מקבל אבטלה?

כמה זמן אתה מקבל אבטלה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אתה מקבל אבטלה?

מהי אבטלה?

אבטלה היא מצב שבו אדם מחוסר עבודה ומחפש עבודה באופן פעיל. זה מצב קשה להיות בו, אבל הבנת משך הזמן שאתה יכול לקבל דמי אבטלה יכול לעזור לך לתכנן את העתיד.

כמה זמן אתה מקבל אבטלה?

משך הזמן שבו אתה יכול לקבל דמי אבטלה תלוי במדינה בה אתה גר ובסוג דמי האבטלה שאתה מקבל. בדרך כלל, דמי אבטלה משולמים לתקופה של עד 26 שבועות, אם כי מדינות מסוימות עשויות להציע תקופות ארוכות יותר. בארצות הברית, למשל, דמי אבטלה משולמים עד 26 שבועות, אם כי חלק מהמדינות עשויות להציע תקופות ארוכות יותר.

דמי אבטלה בארצות הברית

בארצות הברית משלמים דמי אבטלה למשך עד 26 שבועות. סכום ההטבות שאתה מקבל תלוי במדינתך ובסכום השכר שהרווחת בתקופת הבסיס. תקופת הבסיס היא ארבעת הרבעונים הראשונים מתוך חמשת הרבעונים האחרונים שהושלמו לפני הגשת בקשה להטבות.

דמי אבטלה במדינות אחרות

במדינות אחרות, משך הזמן שבו אתה יכול לקבל דמי אבטלה עשוי להשתנות. בבריטניה, למשל, ניתן לקבל דמי אבטלה עד שישה חודשים. בקנדה ניתן לקבל דמי אבטלה עד 52 שבועות. באוסטרליה ניתן לקבל דמי אבטלה עד 13 שבועות.

דמי אבטלה

בנוסף לדמי אבטלה, חלק מהמדינות מציעות גם ביטוח אבטלה. מדובר בסוג ביטוח המעניק סיוע כלכלי למי שאיבדו את עבודתו. משך הזמן שבו תוכל לקבל ביטוח אבטלה תלוי במדינה בה אתה גר ובסוג הביטוח שיש לך. בארצות הברית, למשל, ביטוח אבטלה משולם בדרך כלל למשך עד 26 שבועות.

סיכום

אבטלה היא מצב שקשה להיות בו, אבל הבנת משך הזמן שאתה יכול לקבל דמי אבטלה יכולה לעזור לך לתכנן את העתיד. משך הזמן שבו אתה יכול לקבל דמי אבטלה תלוי במדינה בה אתה גר ובסוג דמי האבטלה שאתה מקבל. בנוסף לדמי אבטלה, חלק מהמדינות מציעות גם ביטוח אבטלה. מדובר בסוג ביטוח המעניק סיוע כלכלי למי שאיבדו את עבודתו. למידע נוסף על דמי אבטלה וביטוח, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן