דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

צרו איתנו קשר

מהי ויזת תייר?

אשרת תייר, הידועה גם בשם ויזת B-2, היא סוג של אשרת לא מהגר המאפשרת לאזרחים זרים להיכנס לארצות הברית למטרת נסיעות פנאי. ויזה מסוג זה מונפקת בדרך כלל לתקופה של שישה חודשים או פחות, והיא מאפשרת לבעל השהייה בארה"ב לתקופה מוגבלת של זמן.

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

משך הזמן המקסימלי שבו אזרח זר יכול לשהות בארה"ב עם אשרת תייר הוא שישה חודשים. זה מכונה "תקופת השהייה המרבית" והיא נקבעת על ידי קצין המכס והגנת הגבולות בארה"ב בנמל הכניסה. לאחר תום תקופת ששת החודשים, על האזרח הזר לעזוב את ארה"ב.

מה אם אתה רוצה להישאר יותר משישה חודשים?

אם ברצונך להישאר יותר משישה חודשים, תצטרך להגיש בקשה להארכת שהייה. אתה יכול להגיש בקשה להארכת שהייה עד שישה חודשים לפני תום תוקף הויזה הנוכחית שלך. יש להגיש את הבקשה לשירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS) ועליה לכלול הוכחה שיש לך מספיק כסף כדי לכסות את שהייתך ושיש לך סיבה תקפה לרצונך להאריך את שהייתך.

אילו מסמכים אתה צריך כדי להגיש בקשה להארכת שהייה?

כדי להגיש בקשה להארכת שהות, תצטרך לספק את המסמכים הבאים: טופס I-539 מלא, דרכון תקף, הוכחה לתמיכה כלכלית והוכחות לקשרים שלך עם מדינת הולדתך. כמו כן, יהיה עליך לשלם את אגרת ההגשה ולספק כל מסמכים נוספים שיידרשו.

מה קורה אם הארכת השהות שלך תידחה?

אם הארכת השהות שלך נדחתה, עליך לעזוב את ארה"ב לפני שהוויזה הנוכחית שלך יפוג. אם לא תעשה זאת, אתה עשוי להיות כפוף להליכי הסרה ועשוי להיות מנוע מלהיכנס שוב לארה"ב למשך פרק זמן מסוים.

סיכום

אשרת תייר מאפשרת לאזרחים זרים להיכנס לארצות הברית למטרת נסיעות פנאי. משך הזמן המקסימלי שבו אזרח זר יכול לשהות בארה"ב עם אשרת תייר הוא שישה חודשים. אם ברצונך להישאר יותר משישה חודשים, תצטרך להגיש בקשה להארכת שהייה. עליך לספק את המסמכים הדרושים ולשלם את אגרת ההגשה. אם הארכת השהות שלך נדחתה, עליך לעזוב את ארה"ב לפני שהוויזה הנוכחית שלך יפוג.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן