דף הבית » מה היה » כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

מהי ויזת תייר?

אשרת תייר היא מסמך המאפשר לאזרח זר להיכנס לארצות הברית לפרק זמן מוגבל למטרת תיירות. אשרות תייר מונפקות בדרך כלל לתקופה של שישה חודשים או פחות, ואינן ניתנות לחידוש.

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

משך הזמן בו תוכלו לשהות בארה"ב עם ויזת תייר תלוי בסוג הויזה שיש לכם. ככלל, אשרות תייר מונפקות לתקופה של שישה חודשים או פחות. עם זאת, אם אתה ממדינה שמשתתפת בתוכנית ויתור ויזה, ייתכן שתוכל להישאר בארה"ב עד 90 יום ללא ויזה.

הארכת שהותך

אם ברצונך לשהות בארה"ב יותר מתקופת הזמן המותרת בוויזת התייר שלך, עליך להגיש בקשה להארכה. לשם כך, עליך להגיש טופס I-539, בקשה להארכת/שינוי סטטוס שאינם מהגרים, לשירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS). עליך להגיש את הטופס לפני תום תוקף הויזה שלך.

הארכת זמן השהייה בוויזה שלך

אם תאריך את האשרה שלך, אתה עשוי להיות כפוף לגירוש ולמנוע כניסה מחדש לארה"ב לתקופה מסוימת. בנוסף, אם תאריך את האשרה שלך יותר מ-180 ימים, ייתכן שתהיה כפוף למנע של שלוש שנים מכניסה מחדש לארה"ב.

מה שאתה צריך לדעת

  • אשרות תייר מונפקות בדרך כלל לתקופה של שישה חודשים או פחות.
  • אם אתה ממדינה שמשתתפת בתוכנית ויתור ויזה, ייתכן שתוכל להישאר בארה"ב עד 90 יום ללא ויזה.
  • אם ברצונך לשהות בארה"ב יותר מתקופת הזמן המותרת בוויזת התייר שלך, עליך להגיש בקשה להארכה.
  • אם תאריך את האשרה שלך, אתה עשוי להיות כפוף לגירוש ולמנוע כניסה מחדש לארה"ב לתקופה מסוימת.

חשוב לזכור כי אשרת תייר אינה תחליף לאשרת עבודה. אם ברצונך לעבוד בארה"ב, עליך להגיש בקשה לאשרת עבודה. בנוסף, אם אתם מתכננים לשהות בארה"ב לפרק זמן ממושך, כדאי לשקול להגיש בקשה לויזה לטווח ארוך יותר, כגון ויזת סטודנט או ויזת עסקים. ככותב בלוג, אני מאמין שחשוב להיות מודע לכללים ולתקנות לגבי אשרות תייר. חשוב לזכור כי אשרת תייר אינה תחליף לאשרת עבודה, וכי אם ברצונכם לשהות בארה"ב לתקופה ממושכת, כדאי לשקול להגיש בקשה לויזה לטווח ארוך יותר. בנוסף, אם תעזוב את הויזה שלך, אתה עשוי להיות כפוף לגירוש ולמנוע כניסה מחדש לארה"ב לתקופה מסוימת. למידע נוסף על ויזות תייר, אתה יכול לבקר באתר USCIS .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן