דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אפשר לשמור חלב אם במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור חלב אם במקרר?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אפשר לשמור חלב אם במקרר?

חלב אם הוא מזון נוזלי עשיר בחומרים מזינים המספק ויטמינים ומינרלים חיוניים לגדילה והתפתחות של תינוק. חשוב לאמהות להבין את האחסון והטיפול הנכונים של חלב אם כדי להבטיח שהוא יישאר בטוח לצריכה. משך הזמן שניתן לאחסן חלב אם במקרר תלוי בטמפרטורת המקרר ובסוג מיכל האחסון בו נעשה שימוש.

אחסון חלב אם במקרר

חלב אם ניתן לאחסן בבטחה במקרר עד חמישה ימים. חשוב לאחסן את החלב בכלי אטום כדי למנוע כניסת חיידקים ולקלקל את החלב. מיכלי זכוכית או פלסטיק קשיחים הם הטובים ביותר לאחסון חלב אם במקרר. חלב אם צריך להיות מאוחסן בחלק האחורי של המקרר, הרחק מהדלת, היכן שהטמפרטורה עקבית ביותר.

אחסון חלב אם במקפיא

חלב אם ניתן גם לשמור במקפיא עד שישה חודשים. חשוב להשתמש במיכל המתאים למקפיא ולתייג את המיכל בתאריך שבו הובעה. יש לאחסן חלב אם בחלק האחורי של המקפיא, הרחק מהדלת, היכן שהטמפרטורה עקבית ביותר.

הפשרה וחימום חלב אם

כשמגיע הזמן להאכיל את תינוקך, ניתן להפשיר ולחמם את חלב האם. הדרך הבטוחה ביותר להפשיר ולחמם חלב אם היא להניח אותו בקערת מים חמימים. אין להפשיר או לחמם חלב אם במיקרוגל, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנקודות חמות שעלולות לשרוף את הפה של תינוקך. לאחר שהחלב מופשר, ניתן להשתמש בו תוך שעתיים. יש להשליך כל חלב אם שלא נעשה בו תוך שעתיים.

טיפים לאחסון חלב אם

בעת אחסון חלב אם, חשוב לעקוב אחר הטיפים הבאים:

  • סמן את המיכל עם התאריך שבו החלב ירד.
  • אחסן חלב אם בחלק האחורי של המקרר או המקפיא, הרחק מהדלת.
  • מפשירים ומחממים חלב אם בקערת מים חמימים.
  • השלך כל חלב אם שלא נעשה בו שימוש תוך שעתיים.

חלב אם הוא מזון נוזלי עשיר בחומרים מזינים המספק ויטמינים ומינרלים חיוניים לגדילה והתפתחות של תינוק. חשוב להבין את האחסון והטיפול הנכונים של חלב אם כדי להבטיח שהוא נשאר בטוח לצריכה. למידע נוסף, צפה בסרטון זה מ-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן