דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן אפשר לשאוב חלב?

כמה זמן אפשר לשאוב חלב?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אפשר לשאוב חלב?

כמה זמן אפשר לשאוב חלב?

שאיבת חלב היא דרך מצוינת לספק לתינוק שלך את התזונה שהוא צריך ובמקביל נותנת לך את החופש להיות רחוק ממנו לכמה שעות. אבל כמה זמן אתה יכול לשאוב חלב ולאחסן אותו עבור התינוק שלך? התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל סוג החלב שאתה שואב ושיטת האחסון בה אתה משתמש. במאמר זה נדון בסוגי החלב השונים ובמשך הזמן שניתן לאחסן אותו.

סוגי חלב

ישנם שני סוגים עיקריים של חלב שתוכל לשאוב עבור תינוקך: חלב אם ופורמולה.

חלב אם

חלב אם הוא האפשרות הטובה ביותר עבור תינוקך מכיוון שהוא מכיל את כל אבות המזון והנוגדנים הדרושים לתינוקך לצמיחה והתפתחות בריאה. זה גם קל יותר לעיכול מאשר פורמולה. בכל הנוגע לאחסון חלב אם, ניתן לשמור אותו במקרר עד חמישה ימים. אם אתם מתכננים לאחסן אותו יותר מזה, תוכלו להקפיא אותו עד שישה חודשים.

נוּסחָה

פורמולה היא אלטרנטיבה מצוינת לחלב אם אם אינך מסוגלת להניק. זוהי גם אפשרות טובה אם אתה משלים את התזונה של תינוקך עם פורמולה. בכל הנוגע לאחסון פורמולה, ניתן לשמור אותה במקרר עד יומיים. אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר מזה, תוכלו להקפיא אותו עד שלושה חודשים.

שאיבת ואחסון חלב בצורה בטוחה

כשזה מגיע לשאיבת חלב ואחסון בטוח, יש כמה דברים שכדאי לזכור.

  • השתמש תמיד בציוד נקי ומעוקר בעת שאיבת ואחסון חלב.
  • סמן את המיכלים עם התאריך והשעה שבהם שאבת את החלב.
  • אחסן את החלב במקרר או במקפיא בהקדם האפשרי לאחר השאיבה.
  • אל תוסיף חלב שאוב טרי לחלב שכבר קפוא.
  • אין להקפיא מחדש חלב מופשר.
  • אין לחמם את החלב במיקרוגל.

טיפים אלה יסייעו להבטיח שהחלב שאתה שואב ומאחסן בטוח לתינוקך לצרוך.

סיכום

שאיבת חלב היא דרך מצוינת לספק לתינוק שלך את התזונה שהוא צריך ובמקביל נותנת לך את החופש להיות רחוק ממנו לכמה שעות. משך הזמן שתוכלו לאחסן את החלב תלוי בסוג החלב שאתם שואבים ובשיטת האחסון בה אתם משתמשים. כשמדובר בחלב אם, ניתן לשמור אותו במקרר עד חמישה ימים ובמקפיא עד חצי שנה. בכל הנוגע לפורמולה, ניתן לשמור במקרר עד יומיים ובמקפיא עד שלושה חודשים. בכל הנוגע לשאיבת חלב ואחסון בטוח, יש להשתמש תמיד בציוד נקי ומעוקר, לסמן את המיכלים בתאריך ובשעה ששאבתם את החלב, לשמור את החלב במקרר או במקפיא בהקדם האפשרי לאחר השאיבה, ואל תוסיפו. חלב שאוב טרי לחלב כבר קפוא. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהחלב שאתה שואב ומאחסן בטוח לתינוקך לצרוך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן