דף הבית » מידע מהיר על זמן » כמה זמן אפשר לצלם וידאו באייפון?

כמה זמן אפשר לצלם וידאו באייפון?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אפשר לצלם וידאו באייפון?

מהן תכונות הקלטת הווידאו של אייפון?

לאייפון יש מגוון של תכונות הקלטת וידאו שמקלות על ללכוד רגעים וזיכרונות. האייפון יכול להקליט וידאו ברזולוציית 4K עד 60 פריימים לשנייה, והוא יכול גם להקליט ב-1080p HD עד 240 פריימים לשנייה. יש לו גם מגוון של תכונות אחרות, כגון הקלטת וידאו ב-Time-lapse, הקלטת וידאו בהילוך איטי ויכולת לצלם תמונות סטילס תוך כדי הקלטת וידאו.

כמה זמן אפשר לצלם וידאו באייפון?

אורך הווידאו שאתה יכול לצלם באייפון תלוי בכמות שטח האחסון הזמין במכשיר שלך. ל-iPhone 11 Pro Max יש את כמות שטח האחסון הגדולה ביותר, עם עד 512GB, ואילו ל-iPhone SE יש את כמות שטח האחסון הקטנה ביותר, עם עד 128GB. אם יש לכם את ה-iPhone 11 Pro Max עם שטח אחסון של 512GB, יכול לקחת עד 10 שעות של וידאו 4K ב-60 פריימים לשנייה. אם יש לך את ה-iPhone SE עם שטח אחסון של 128GB, אתה יכול לצלם עד 2.5 שעות של וידאו 4K ב-60 פריימים לשנייה.

כיצד להפיק את המרב מזמן הקלטת הווידאו שלך

כדי להפיק את המרב מזמן הקלטת הווידאו שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, ודא שאתה מקליט ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית. זה יבטיח שהסרטונים שלך ייראו טוב ככל האפשר. שנית, השתמש בתכונת הקלטת הווידאו ב-time-lapse כדי לצלם הרבה קטעים בפרק זמן קצר. זה נהדר עבור לכידת שקיעות, זריחות ואירועים אחרים המתרחשים על פני תקופה ארוכה. שלישית, השתמש בתכונת הקלטת וידאו בהילוך איטי כדי לצלם צילומי אקשן בהילוך איטי. זה נהדר עבור לכידת ספורט או צילומי פעולה אחרים שאתה רוצה להיות מסוגל לצפות בהילוך איטי. לבסוף, השתמש בתכונת צילום סטילס כדי לצלם תמונות בזמן שאתה מקליט וידאו. זה נהדר ללכידת רגעים שאתה רוצה לזכור, או לצילום תמונות של אנשים או חפצים שאתה רוצה לכלול בסרטון שלך.

כיצד לשתף את הסרטונים שלך

לאחר שהקלטת את הסרטון שלך, תוכל לשתף אותו עם חברים ובני משפחה. אתה יכול לשתף את הסרטונים שלך ישירות מאפליקציית התמונות באייפון שלך, או שאתה יכול להעלות אותם ליוטיוב או לאתרי שיתוף וידאו אחרים.

סיכום

לאייפון יש מגוון של תכונות הקלטת וידאו שמקלות על ללכוד רגעים וזיכרונות. אורך הווידאו שאתה יכול לצלם באייפון תלוי בכמות שטח האחסון הזמין במכשיר שלך. כדי להפיק את המרב מזמן הקלטת הווידאו שלך, השתמש בתכונות זמן-lapse, הילוך איטי וצילום סטילס. לאחר שהקלטת את הסרטון שלך, תוכל לשתף אותו עם חברים ובני משפחה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן