דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן אפשר להפשיר עוף?

כמה זמן אפשר להפשיר עוף?

צרו איתנו קשר

כמה זמן אפשר להפשיר עוף?

מה זה הפשרה?

הפשרה היא תהליך של הפשרה של מזון קפוא, כמו עוף, כך שניתן לבשלו ולאכלו. חשוב להפשיר כראוי עוף כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה. הפשרת עוף יכולה להיעשות בכמה דרכים שונות, ומשך הזמן שלוקח להפשיר עוף תלוי בשיטה שבה נעשה שימוש.

הפשרה של עוף במקרר

הדרך הבטוחה להפשיר עוף היא במקרר. שיטה זו לוקחת את פרק הזמן הארוך ביותר, אך זוהי הדרך הבטוחה ביותר להבטיח שלא יצמחו חיידקים על העוף בזמן הפשרה. להפשרת עוף במקרר, מניחים את העוף במיכל במדף התחתון של המקרר. אפשרו לעוף להפשיר כ-24 שעות על כל 4-5 קילו עוף.

הפשרה של עוף במים קרים

הפשרת עוף במים קרים היא שיטה מהירה יותר מהפשרה במקרר, אך חשוב להקפיד שהמים יהיו קרים ולא חמימים. כדי להפשיר עוף במים קרים, מניחים את העוף בשקית ניילון אטומה ומטבולים אותו בקערת מים קרים. החליפו את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהם יישארו קרים. הניחו לעוף להפשיר כ-30 דקות על כל קילו עוף.

בישול עוף מופשר

לאחר הפשרה של העוף, חשוב לבשל אותו מיד. אין להקפיא מחדש את העוף לאחר הפשרה. חיידקים יכולים לגדול במהירות על עוף שהופשר ולא מבושל. כדי לוודא שהעוף מבושל כמו שצריך, השתמשו במדחום מזון כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס לפני שיהיה בטוח לאכילה.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להקפיא מחדש עוף מופשר?

ת: לא, זה לא בטוח להקפיא מחדש עוף מופשר. חיידקים יכולים לגדול במהירות על עוף שהופשר ולא מבושל.

ש: איך אני יכול לדעת אם העוף שלי מבושל כמו שצריך?

ת: הדרך הטובה ביותר לדעת אם העוף מבושל כמו שצריך היא להשתמש במדחום מזון. הטמפרטורה הפנימית של העוף צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס לפני שיהיה בטוח לאכילה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן